Mikä on kauppojenne ruokatarjonta,onko ruokaa tarjolla?

Kävin eilen illansuussa lähikaupassa ja siellä oli lihaa runsaasti,mutta makkaraa ja eineksiä oli vähän,leipää oli myös ja kaikkea mitä myö tarvittiin,en sitten tiedä miten käy jatkossa.

Avainsanat: lakko jatkuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 10:45

Onhan nuo hyllyt tyhjentyneet meidän kahdessa kaupassa, mutta ei ole minua mitenkään haitannut. Leikkeleitä vielä löytyi, juustoa yms. normaalia ruokatavaraa. Onhan se vähän niinkuin tuossa edellä sanotaan, että lakkolaiset sahaavat omaa oksaansa, osittain. Se on hyvä, että pienet tuottajat saavat nyt tilaa hyville ja laadukkaille tuotteilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 09:49

On kai tuolla kaikkea...Ainakin kaljaa....no liideli on tuossa vieressä ja kyllä sakemannitkin osaa tuon makkarantekotaidon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:00

eilen käväsin vähän evästä hakemassa ja ainakaan meidän S-marketissa ei ollut pulaa mistään (eikä osto/hamstraus paniikkia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:28

Eilen käytiin kaupassa heikosti on liha puolta sekä leipää tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:34

Stockan herkussa riittää kaikkea mitä meillä tarvitaan, onpa valikoima jopa parantunut eräiltä osin kun ovat vaihtaneet ison tuottajan pienempään ja laadukkaampaan. Eli lakkolaiset sahaavat jossain määrin omaa oksaansa.
Pistäydyin eilen iltapäivällä lähiValintatalossa ja silelä hyllyiilä eniten tarjolla tyhjää, hamstraajat liikkeellä. Mehua oli ja se riitti siitä kaupasta jossa käyn vain erityistapauksissa.
Makkaraa ei meillä osteta muutakuin leikkelettä joka sekin on muuta kuin "liimattua" eli useimmiten kinkkua. "Kalja" ei kuulu myöskään repertuaariin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:55

Muutama päivä sitten kävin.
Aika tyhjältä näytti. Edellisestä käynnistä onkin kuukausi ja silloin hyllyt olivat täynnä. Minun puolesta saisivat olla lakossa vielä kuukauden, niin tulisi tuo pakastin sulatettua ihan itsekseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:20

Eilen oli ruokaa aivan normaalin tarjonnan mukaisesti, mutta makkaroita ja leikkeleitä ei ollut niin paljon kuin ennen. Muuten kyllä oli tarjonta aivan normaali. Saa nähdä mikä tilanne on viikonlopun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:51

Tyhjiähän nuo kauppojen hyllyt olivat minunkin asuinseudullani kun seikkailin kolmessa eri kauppaketjun liikkeessä noin tunti-pari sitten. Kalaa onnekseni sain kuitenkin Sokkarista ja maitotuotteita, sekä säilykkeitä, vihanneksia ja purkkiruokia vähän joka paikasta jotenka nälkä ei pääse vaivaamaan elintarviketyöläisten lakosta huolimatta viikonlopun jälkeenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:53

Kaikkea tarpeellista on löytynyt, eineshyllyt näkyivät olevan aika tyhjiä vaan enpä olisi niitä ostanutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 13:32

seinäjoen kaupoissa kyllä tavaraa näkyy hyllyillä olevan ainakin isommissa marketeissa.
eilen prismassa pistäydyin ja tänään k-marketissa.
ei näkynyt hamstraajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 14:59

Tertsin saksalaiseen makkara-asiaan kommentti,nehän vasta osaavatkin tehdä maukasta ja lihaisaa makkaraa.Eilen kaupassa käydessä totesin ettei ole nälkäkuoleman pelkoa,kaikkea riittää kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:56

Turun Itäharjun Prismassa oli tänään kello 11.00 kaikkea riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:53

S.-Marketissa Keuruulla ei ollut mistään puutetta, hyllyt olivat aika täysiä.
Voihan sieltä jotain erikoista puuttua, mutta ihminen tulee ilman sitäkin toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:23

Kyllä on hyvin ollut ruokaa tarjolla kaupoissa...vaikka joku tuote saattanut olla lopussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:42

Kaikkea tarvittaa löytyy vielä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:53

Lähikaupassa oli ihan kaikkea mitä tarvitsin. Lihaa oli lihatiskissä ja leipää leipähyllyssä...
Lihatiski on sellainen irtoliha-mallinen ja leipääkin on pakattuna tai tiskistä ostettuna... Runsauden pula - sanoisin. Edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:27

Nälkä meil' on aina vieraanamme, mut' onneks ei oo jano päässy yllättämään......