Mihin kaikki napsulaiset ovat kadonneet,kun ei ketään ole paikalla?

Avainsanat: napsulaiset missä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 10:02

tässäohijuostessa piipahdin,
välillä pitää tehdä jotain leipänsä eteenkin,
palaan taas kun lupottaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 09:42

Elähän ny hättäile...mie täs päivystän...;D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:30

Kyllä se kevät tekee sen että,ihmisillä on muutakin tekemistä kun istua tietokoneella. Mutta kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu.Vaikka en aina itsekkään täällä paikalla jouda olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:52

Heti aamusta riensin pihalle kärhöjen kimppuun ja nyt ovat melkein kaikki istutettuna seiväsaidan viereen. 12 alppikärhöä siellä on ja kolme upeaa Ville de Lyonia odottelee vielä hieman lämpöisempää keliä. Juuri tulin sisälle vähän syömään ja kohta taas duuniin iltavuoroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 11:16

Paikalla ollaan, aina välillä käyn täällä katsomassa muiden töiden ohella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:03

Sama täällä,nyt lämpimikseni istun tässä,muuten satunnaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 15:58

Käyn, kun kerkiän. Tässä saattaa aina mennä jokunen tovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:56

Minusta täällä on aina väkeä paikalla, kyllä se kesä varmaan verottaa.
Ja hyvä niin. Minulla menee liikakaakin aikaa napsussa, meinaa nuo muut
suhteet jäädä vähemmälle täällä nettipuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:25

Välillä tekee hyvää pitää pieni tauko....että olen aika vähän ollut mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:40

tulin just kuvauskeikalta. ja nyt iltalenkille Fiinan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:42

Minä karkasin sinne auton kesäkenkien vaihtoon noihin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:51

aamu juostu tuolla ja tuolla sekä vähän vielä tääläkin.... sit montakymentä orvokkia ruukuihin ja yx smurfiina , sekä talven törröttäjiä rahdannut komppariin.. siivousta ja nyt koht saunaan .. käsi otti lopputilin, jot nyt ei pysty etes paljoa kirjoitteleen.. joot sauna ja sänky ... parasta lääkettä kivuille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:25

Henkistä aikaahan mulla ei,
toiset multakin napsun vei.

Vaan koitti tuokin aika,
napsuttelu on se taika.

Ystäviäkin monen monia,
toiset aivan hulvattomia.

Aika napsulaisten mukana.
On ihmeen, ihmeen ihana.