Mitä puuhailet tänään?

Miulla ei mitään erikoista tiedossa,kunhan oleilen.Lappeenrannassa on niin kylmäkin ettei huvita edes ulkoilu.

Avainsanat: puuhailu tänään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 09:46

Huh,tänään vähän otan viinaksia....;D.Vävypoikani on lappeenrannasta kotoisin mut on aikas hiljanen mies...ite oun hollolan lahes eli hämeestä mutta kova pöliseen...Lappeenranta on todella upea paikka upeine ihmisineen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 10:03

paljon on rästihommaa kertynyt reissatessa,
jos saa paikat jonkunlaiselle tolkulle niin sitten vois saunoakin illansuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:54

Ulkohommissa heti aamu seitsemästä lähtien. Lapioinut multaa ja istuttanut kärhöjä. kyllä on napsulaiset olleet silti ajatuksissani. Onnelassa join aamukahvit ja jotenkin ne "Marilynin sukset" saavat hymyn huulille, kerta toisensa jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:59

Laskupinoa täytyy ohentaa ja autoon voisi harkita kesärenkaita.
Naapurin kanssa pitäisi mennä puusavottaan. Palkkana olisi parin, kolmen vuoden polttopuut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 13:58

kaikenlaista joutavanpäiväistä ja asiallistakin tekemistä kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 17:59

aamusta siivosin huushollin, sitten kävin kipupiikillä lasaretissa, orvokit haudalle ja vielä pieni retki
kirjaston kulmille ja ei kun kotiin napsuun.
Loppuillan makoilen ja luen. Jos nyt tästä kerkeän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:40

Suurin osa päivästä meni työn merkeissä....ja kävin parturissa hiukset leikattiin..On ollut sateinen päivä vaikka olisi ollut vapaata..ei olisi ainakaan pääsyt pihahommiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:41

Laitatin autooni uudet kesäkengät alle, kiersin kauppoja, istutin kukkia ja poistin kukkapenkin. Näin jälkeen päin kerrottuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 21:44

Tänään tuli siivottua vaatehuone. talvivarusteita kellariin, ylimääräistä kirpputorikasaan ja risaiset roskiin. Siinä se koko päivä menikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:13

Kiireinen päivä. Nyt vasta napsuttelemassa. Asioita monta. Kahdet synttärit (70 ja 50). Laatta viiriin ja pari puhetta. Kuskina muille ja nyt mökillä efedriinin vaikutuksen alaisena. Heippa!!"