Mikä oli Kari Tapio ensimmäinen Single?

Avainsanat: kari tapio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 11:15

”Tuuli kääntyköön”/”Niskavuoren nuorimmainen” tämä single tehtiin 1972, joka oli hänen ensimmäisensä. Mutta läpimurron Kari teki vuonna 1976 singlellä Laula kanssain.

Kysyjän kommentti

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 07:19

Kari Tapio ,
ensimmäinen singlensä ”Tuuli kääntyköön”/”Niskavuoren nuorimmainen” vuonna 1972

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 09:27

Ensimmäisestä en tiedä,mutta tykkään siitä 15 kesää kappaleesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 09:30

No,siinä se jo tuli edellä...Ollaan Kartsan kanssa joskus hiukka nautittu "miestä vahvempaa" mutta Karilla ääni sen kuin paranee mutta miul taitaa ment loppukin...;).Ehkäpä laitan korkin kiinni kokonaan...

Lähteet:
oma moka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:33

Ensimmäistä en nyt kyllä tiedä mutta kyllä on paljon kauniita kappaleita Kari Tapiolla. VIISITOISTA KESÄÄ ON KYLLÄ KAUNIS, Ja JUNA KULKEE ynnnä muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:40

En lähtenyt enää etsimään vastausta kun noita oli tullut jo. Oudoilta kuulosti nuo kappaleet, mutta nythän on taas julkaissut uuden levyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:10

Niskavuoren Heta oli kovapäinen, eikä mikään tuuli "sen" päätä voinut kääntää. Mieshän on olevinaan hallitus. Nainenhan on se, joka hallituksen pään kääntää.

Lähteet:
muistilokero