Ehkä otin,ehkä en...onko elämää vielä huomenna?

Huh huh...;D

Lisätty: 07.05.2010 - 09:26

No,näin tässä kävi mutta otan vielä hiukan...saas nähdä lähteekö"akka"...Rakastan kuitenkin häntä...

Lisätty: 07.05.2010 - 09:38

"Teellä" alkavia päiviä on niin vähän...Mutta hei haloo tänään ei ole lauantai niin kuin joku tuossa mainitsi....;-).Hopsis nyt taijan korkata putelin viskiä...

Avainsanat: wiinapiuru...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 09:26

Otan vain teellä alkavina päivinä,eli tiistaina, torstaina ja tänään.Kyllä elämä voittaa ja ainahan on mahdollisuus ottaa korjaus sarja,mutta miulla se menee aina överiksi.

Kysyjän kommentti

No,määki korjailen mitä korjailen...;D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 01:18

Huomenna on lauantai ja viikonloppu.
Milloinkas se Oton päivä taas olikaan? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 02:50

rankemman puolelle kun reissu menee, vois vaikka ihmetellä :

onkos emäntää vielä huomenna ?

monella pojalla on se emäntä lähtenyt herkemmin kuin elämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 04:29

Ehkä otin, ehkä en, mitä väliä sen?

Jos otit, niin kippis ja kulaus. Skoolataan.
Jos et ottanut, niin et ottanut.

Emäntä se on joka hatkat ottaa, ei se elämä mihinkään karkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 07:11

Matti on mäkihyppääjäna kannuksensa ansainnut, mutta sitten tuo viinapiru sekoitti kaiken ja iki-ihana
vaimokainen Mervi Tapola. Matti on jees täyskunnossa ollessaan, mutta kunalkoholi saa varpaat olevn väliin, voi se laifinkin sekoittaa. Ja raharikas kaveri, joka kirjoituksien mukaan ei pulloon sylkäise.
Onhan se heilläkin ei ottamista ja ottamista. Nyt on ollutkin vähän hiljaisempaa silläkin saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 07:18

aamu on iltaa viisaampi!

Lisätty: 07.05.2010 - 07:44

Aloita elämäsi heti ja laske jokainen päivä erilliseksi elämäksi.
-Seneca

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 07:23

No mites kävi, ethän vaan sortunut? Katkaise ainakin ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 09:27

Omia valintoja tehdään joka päivä.Elämä on annettu elämistä varten .Elämä on kaunista kun oikein elää.
Se on ihmisten nautinto.Ilman alkoholia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:39

Nyt onkin tähän aikaa päivästä hyvä kysyä vastakysymys: kannattiko?
Ehei, en minä paheksu, maistuu se jalo juoma itse allekirjoittaneellekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 01:05

Samana päivänä oli kahdet kekkerit. Synttärit 70 ja 50. Kuskina koko ajan ja nyt viihteellä. Ehkä otin, ehkä en. Tasapainohan kuitenkin on olemassa. Skool på den saken. Och samma på finska.