Maistuisiko yökukkujille iltapala?

www.iltasanomat.fi/hyvaolo/p...id=2129098
Aamuun herääjille tuollainen aamiainen ja litra kahvia. Maistuis varmaan sullekin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 04:33

Herkullisia hampurilaisia.

Kysyjän kommentti

Entä se kahvi? Klo 4.33!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 01:19

Taitanpa keittäää kaffeet ja juora piimää.Taisi olla öilön semmonen jälkivappu....

Lähteet:
huh huh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 02:46

no jo on tuhdit eväät, eipä ihme jos ei meinaa vyössä reiät piisata moisen kuurin jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 07:15

Kahvi ja leipä on kiellettyjen listalla. joten jos siellä välissä ei ole kilonpainoinen pihvi, niin pihvi ja vihannekset voisin taatusti ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 07:25

En niin hirveästi tykkää hampurilaisista. Syön ehkä yhden per vuosi. Näkkäriä oli tänä aamuna aamukahvin kanssa. Päällä juustoa, kinkkusiivu ja tuoretta kurkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 09:31

En syö hampurilaisia ollenkaan,mutta muuta epäterveellistä kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2010 - 21:07

Tyydyn siihen litraan kahvia - ehkä päivemmällä sitten jotain noista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 00:58

Kahvi kyllä maistuu, mutta purilaiset ei kelpaa kuin Porilaislle. Suurin virhe minkä olen tehnyt on: "Turkulainen on Hämenlinnan torilla syömässä Porilaista". Hesburger on Turun taudin yksi osasyyllinen. Olisi hänkin jäänyt myymään Naantaliin nakkeja.

Lähteet:
muistilokero