lento jburgiin - durban - port elizabeth. ja mahdollisesti capetown.. häiritsee vaan kun pääsee ensimmäistä kertaa afrikkaan niin joutuu mahdollisesti palelemaaan! =D - paska karma

Lisätty: 07.05.2010 - 12:07

Kiitoksia linkeistä! Joo olen kuullut ettei Johannesburg ole se maailman turvallisin kaupunki mutta sinne löytyy halvimmat lennot tällä hetkellä ja kuulemma se kuuluu nähdä kanssa jos sinne menee.

Avainsanat: etelä-afrikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 23:07

se etelä-afrikkakin on aika iso paikka, vähän tarkemmin voisit kertoa mihin suuntaan olet aikonut matkustella .... joka tapauksessa kyllä siellä tarkenee vaikka talvi onkin

esimerkiksi Kapkaupungin ilmasto-oloja voit katsella :

fi.allmetsat.com/ilmasto/afr...code=68816

ja Durbanin täältä :

fi.allmetsat.com/ilmasto/ete...code=68588

Durbanissa ainakin se surffauskin onnistuu (Johannesburgissa voi olla hankalampaa)

goafrica.about.com/od/southa...nintro.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 00:12

Täältä saat kaupunkikohtaisen sääennusteen.
www.wunderground.com/cgi-bin...ct=WEATHER
Klikkaat vain kaupungin nimeä. History&Almanac kohdasta voit katsoa millainen sää siellä on ollut esim. viime vuonna aikomanasi ajankohtana.
Jos sääennusteessa näkyy kovin pilviä ja pisaroita, mutta alla sateen mahdollisuus vaikkapa 20%, niin usein ei sitten sada. Nuo pilvet antavat usein vähän turhan pessimistisen kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 10:30

Aloittaja näytttää menevän Johannesburgiin sikäli lyhenteitä onnistun tulkitsemaan... se on kyllä varsinainen rikollisuuden pesä. Noista "lyhenteistä" itselleni kelpaa vain Cape town ja sen ympäristö. Missä kerrotaan että siellä on kylmää nyt?