irtiotto arjesta?

8. PeurunkaPatikan lähtöpaikka on Äänekoskella Keski-Suomen Liikenteen piha (Rahastajantie 1). Ohjatun alkuverryttelyn jälkeen patikoimaan lähdetään tasan klo 12:00 kohti Laukaassa Kylpylähotelli Peurunkaa.
Kävely yksin tai ryhmässä on mukaansatempaavaa.
(mutta en kuitenkaan aio ottaa irtiottoa arjesta, olisi pitänyt enemmän treenata)
www.peurunka.fi/ajankohtaist...hp?hid=368

Lisätty: 06.05.2010 - 14:50

taisipa jäädä varsinainen kysymys pois,
onko patikoimaan lähtijöitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 16:04

samaan aikaan on patikkaretket Balkkanilla joten jää Peurunka väliin (ainakin tänä vuonna)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 17:57

Kiitos palisanteri kutsuhuudostasi, mutta minä en valitettavasti ole enään siinä temmissä, että patikka
retkelle lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 18:44

En ole tänävuonna varsinaisesti patikoimassa, mutta huoltohommissa reitin varrella. Olen joskus toki patikoinutkin tuo lenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 19:01

eipä tairä tämäkään tytsi ennättää ....mut kaunista seutua on sielläpäin, jot toivottolen hyviä patikka ilmoja ja hauskaa patikointia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 19:31

Mulla tulee myös alibi,olen työn raskaan raatajan,muuten voiskin patikointi luonnossa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 19:52

En oo ainaskaan tänään käynyt patikoimassa. Onnelliset ne, joilla oli mahdollisuus tuohon suoritukseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 20:15

Kyllä patikoiminen kiinnostaa,mutta patikoin ihan kotikulmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.05.2010 - 22:08

Osuu sopivasti uusien kesäkummien haku naapurikaupungista tuolle ajankohdalle, joten sorry - en ehdi patikoimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 23:20

Huomenna "patikoin" metsässä moottorisahan kanssa.
Siinä on treeniä ihan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 23:29

Huomenna kulutan kengänpohjani kaupungin hälinässä, siinä tulee jonkin verran askeleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 07:36

Poikani asuu Äänekoskella joten pitäisiköhän suunnistaa silloin sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 00:39

Minä täällä mökillä patikoin ees-taas. Vaikka ei kummoistakaan asiaa ole. Kiirettä on pitänyt kun nyt vasta ehdin kysymyksiin vastailemaan. Tätä onnen tilaa en vaihtaisi pois.