Noudatatko jotain erikoisruokavaliota ? Miksi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 13:52

Muistaakseni sinä kerroit dojolaisista ja vhh:sta. Olen joskus aiemmin kokeillut vähähiilarista ruokaa, mutta palannut työelämässä taas noudattamaan samaa vanhaa kaavaa. Nyt olen jättänyt pois makeat ja viljat (tosin viime viikolla jouduin tekemään poikkeuksia). Vhh:lla voin paremmin: turvonnut ja ähky olo on poissa, olen energisempi ja voin muutenkin mainiosti. Luulin, että rakkaan suklaan jättäminen olisi vaikeaa, mutta tällä ruokavaliolla ei tee edes mieli makeaa.

Kysyjän kommentti

VHH:ta minäkin. On se vaan ihmedieetti, ei ole nälkä, saa syödä hyvin, ja vieläpä laihtuu !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 16:30

10 vuotta sitten vaihdoin laktoosittomaan ja selvästi auttoi...ei turpoa vatsa eikä pieretä niin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:33

Käytän vain tervettä "maalaisjärkeä",vältän syystä!! makeata, muuten normaalia ruokavaliota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:07

Yritän noudattaa vähähiilihydtaattista ruokavaliota, leipä, peruna ja pullat pois. No repsahtaahan sitä väkisenkin. Se sopii minulle, ei sovi ehkä toiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:49

mulla on aika erikoinen ruokavalio,
syön kaikkea mitä saatavilla on,
määrissä koitan pysytellä kohtuudessa

jaa miksikö, no tämän olen todennut itselleni sopivaksi eikä ole tarvinnut pilleripurkeista lisäpotkua hakea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:17

Kaikkiruokainen olen, mutta syön kohtuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:43

Sianlihaa en syö, koska en yksinkertaissti pidä sen mausta. Joudun välttämään suuresti rakastamaani ruisleipää ,koska vatsani ei pidä siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:43

Olen kasvissyöjä.
En vain yksinkertaisesti siedä sitä kuin eläimiä tapetaan. en ala enmpää selittelemään.
terve ja hyvät illanjatkot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:39

Gluteeniton ruokavalio terveydellisistä syistä. Ei haittaa elämään mitenkään, pikemminkin päinvastoin, vaikka kalliiksi tulee.
Erikoisruokavaliot.... siitä on varmaan epätietoisuutta mitä se merkitsee.... ei ole uskonnosta kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 22:11

Laihdutuksen vuoksi, olen muuttanut ruokavaliotani terveellisemmäksi ja makeat pois.

Alli pillerit pitävät minut kurissa jotten eksy väärille ruuille!