Harrastatko ns. äkkilähtöjä ?

Joskus hinnat ovat todella kilpailukykyisiä, voi olla melkein puolet listahinnoista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 20:11

Olen joskus. Ollut hyvä tuurikin.Italiaan ja Espanjaan.Sattui hyvät hotellit, vaikka ei hotelli ole mikään este. Senhän voi aina vaihtaa paikan päällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 16:31

Joskus on tullut harrastettua,onnellisesti,kun on löytynyt sielunkumppaneita.Nykyään teen mieluummin omatoimimatkoja,mutta kaikkihan riippuu tilanteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:31

Aika usein silloin kun on lomaa tarpeeksi tiedossa. Kesäkuun lopulla täytyy kyttäillä taas äkkilähtöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:21

no kyllä mun lähdöistä aika moni on ollut tosi äkkinäisiä (ei kylläkään siinä mielessä kuin taisit tarkoittaa) eli tänään tulee tieto että huomenna pitäisikin olla jo jossain ihan muualla, silloin sitä vaan mennään, ja se hinta on mitä pyydetään, harvoin kovinkaan edullinen

ihan vapaata vaeltelua sitten on tullut tehtyä esimerkiksi edullisen lentotarjouksen mukaan, käväisin esimerkiksi vuosi sitten pikimmiten Barcelonassa viidellä kympillä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:09

Ei ole tarpeen harrastaa äkkilähtöjä, pakkaamisessakin menne jo monta päivää minulla.
Olen hidas hämäläinen ja minun matkalähtöni on tarkoin harkittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:33

En harrasta vaan toimin niin kun tekee mieli lähteä ei siinä kauan kannata nokkaa tuhisuttaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:50

Harrastaisin jos voisin, mutta kun on talo täysi eläimiä niin ei onnistu. Ehkä joskus eläkkeellä kun ei enää jaksa koirien kanssa pelata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:15

Olen minä äkkilähtöjä harrastanut, jos tiedän että voin lähteä reissuun muutaman päivän tai viikon varo ajalla, niin ehdottomasti edullisin äkkilähtö, jos vain maa on mielenkiintoinen. Mutta on sitten niitäkin matkoja joita olen vuoden suunnitellut, ja varannut normaalihintaiset lennot ja majoitukset. Molempia suosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:44

Kyllä olen harrastanut ja hyvällä menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:16

Olen harrastanut jonkin verran..ja ihan mukavia reissuja on ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 07:56

Aikaisemmin olin aina matkatoimiston matkoilla, mutta nykyään omatoimimatkoilla ja äkkilähdöillä. Ihan hyviä ovat nuo äkkilähdötkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:24

Matkalaukku odottaa kotona nurkassa malttamatonta matkaajaa. Kunhan sopiva äkkilähtö löytyy, niin ei muuta kuin menoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:34

Ei mitään pikalähtöjä, käytännön syistä ovat mahdottomia. Kuukauden marginaalilla kyllä, viimeksi tällä viikolla sellainen ostettiin. Matkustelun suhteen olen tyyppiä "aina valmiina lähtöön".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 22:05

En harrasta, useinmiten hotelli on määräämätön.
Haluan tietää Hotellista johon menen jotta on lyhyt matka keskustaan ja rannalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 00:45

Rakastan äkkilähtöjä.Johtuu varmaan siitä, etten pysty itse työni takia moiseen.Tosin mun työnantaja on hyvin lojaali ja ollaan aina päästy yhteisymmärrykseen.