Puhelimen muistikortti.

Nokia 5230 puhelimessahan on oma muistikortti mukana? (Onko?) Nyt kun muisti on täynnä ja kävin ostamassa uuden, minne laitan sen, niin ettei vanhat tiedostot poistu. Kännykkään latasin 600 biisiä. eikä ole kiva alkaa siirtää niitä, eli mitä teen?

Lisätty: 04.05.2010 - 20:22

Uusi pitäisi saada puhelimeen, mutta jos otan vanhan pois, poistuuko kaikki mukana?

Avainsanat: 5230 nokia muistikortti nokia 5230

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 21:07

Pitäisi ottaa nykyisestä puhelimestasi varmuuskopio ja palauttaa tiedostot uudelle muistikortille. Ohjelma on nimeltää PC-suite, jonka saa nokian sivuilta. Samassa uhteydessä kannattaa ladata Nokia Software Updater, jonka avulla voit päivittää puhelimesi. Näihin liittyvä Nokian Ovi-palvelu on sovelluksia varten. Nämä ovat kaikki ilmaisia Nokian puhelimen käyttäjälle.
Kannattaapi opetella tuon käyttö. Jos puhelin katoaa tai menee muuten rikki on tiedot saatavilla.

Tästä linkistä lisätietoa ja ohjelmat ladattua.

www.nokia.fi/asiakastuki-ja-...0/software

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 20:17

Kysytkö nyt uuden vai vanhan laittamisesta. Laita vanha vaikka kaapin päälle, ei ne tiedot sieltä karkaa ja kun uuden muisti täyttyy niin vanhan viereen ja kauppaan taas ostamaan puhelin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 20:32

Muistiominaisuudet :
microSD-muistikorttipaikka, lennosta vaihdettava, tuki jopa 16 Gt:n muistikorteille,
70 Mt sisäistä dynaamista muistia .

jos biisit mahtuu tuohon 70 megatavuun,
niin pysyyhän ne biisit siellä puhelimessa.
osta 16 gb:n muistikortti, mahtuu enemmän musiikkia ym. kortille.

www.nokia.fi/tuotteet/kaikki...oteseloste