Mikä nauratti tänään?

Valitse kategoria itse.

Lisätty: 04.05.2010 - 20:05

Haravoin rannassa mökin pihaa ja syrjäsilmällä seurasin lintujen kosiomenoja joista tietenkin tuli mieleeni ihmisten käyttäytyminen...samoja piirteitä löytyy..huvitti suunnattomasti miten urospuoliset keikailivat ja räpyttelivät siipiään hirmuisen metakan kanssa...

Lisätty: 05.05.2010 - 20:28

Tänään hymyilytti ja säälitti eräs kysymykseeni vastannut jolla on piikkejä enemmän kuin Anttilan siileillä yhteensä.

Avainsanat: vitsi luonto elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 20:27

aamupäivällä kun läksimme kauppaan niin näin mustan luirun kyyn.. hyppäsin 100 m suoraan auton penkille sillä seurauksella, et selkä alkoi kramppaa ja on edelleenkin toosi kipeä ..., noo rääkyin suoraa huutoa , et kaamee kyy isännälle ja hän tuli lapion kans juosten sihen auton viereen tappamaan sitä kyytä, joka osoittautui mustaksi muoviseksi narunpätkäksi joka taas oli ironnut jostain pressusta ... nauratti oma rääkyminen ja sit isäntä , kun juoksi kauheeta vauhtia sitä narunpätkää tappamaan... mut kävipä kerran sillee , et olin ottamas narunpätkää pois pihaast ja kuin ollakkaan siinä oli kyy luiruna ... mut joku oli sen sihen jo ehtinyt onnex tapamaan ... et ei se ihan mahoton ois ollut , jos vaix oiskin ollut oikea musta kyy ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 20:38

Katselin tallenteista Lehmän vuosi -sarjan viimeksi tullutta osaa. Siinä oli hurttia huumoria joka pisti ihan väkisinkin nauramaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 21:11

Tänään nauroin omalle tyhmyydelleni ja en kyllä kerro mikä se tyhmyys oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 21:11

Kävin lapsenlapsenlapseni siis 4 polvi jo, naapurissa kylässä, no siellä keitettiin kahvia ja pyydettiin
pirtin pöydän viereen juomaan. 3-vuotias Jenna kiipesi penkille ja huusi," hei mummo täällä on teetä,
ei oo kahvia". No siinä vaiheessa oli vitsit vähissä, tänään nauroimme tyttäreni kanssa, lapset ovat aitoja.
Kahvi oli tosiaan laihaa.

Lähteet:
omakohtainen kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 21:14

Tulevat tänne suomeen visertämään, kun tietävät "saavansa" kaverin. Kyllä ne ihmisetkin ovat tuossa tilassa tehneet mitä merkillisempiä asioita. Ovat elämän jatkumisen edellytyksiä nuo räpyttelyt ja keikaroinnit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 21:50

Kun sain ihanan puhelinsoiton..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 00:50

Hui kauhistus tuota Cibyn kertomaa kyy tarinaa. On siinä ollut kokemus.
Tänään ei ole naurattanut mikään, totinen työntäyteinen päivä on takana.
Muutaman hyvän vastauksen olen lueskellut täällä teidän parissa, se on
ainut asia joka tänään on hiukkasen ilahduttanut. Niin no iltasanomista
luin uutisoinnin jossa kerrottiin että linja-autoihin laitetaan sinkuille omat
punaiset penkit, se pani hymyilyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 08:43

Jossain vaiheessa nauroimme erään henkilön mielipiteille, oikeata blondin logiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:12

Kuskasin isäntää labratutkimuksiin ja odottelin labran oven takana. Kun pääsimme takaisin autolle isäntä kysyi tosissaan: Oletko odottanut täällä autossa koko ajan? Myöhemmin vasta osasin nauraa jutulle.