Missä sijaitsee Rooman ainutlaatuisin kahvila? Siis se mihin ei ihan helposti pääse.

Avainsanat: kallis kahvikupponen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2010 - 13:49

Pietarin kirkon katolla ja joka jaksaa, kiipeää pitkät portaat ja ahtaat käytävät. Vatikaanin museon yhteydessä oli ainakin aiemmin ulkoterassi, josta sai pientä syötävää ja virvokkeita, myös olutta. Mieheni kertoi pappien olleen siellä myös röökillä. Pari vuotta sitten kahvila oli vielä toiminnassa. Sinne on vähän vaikea löytää, eikä se ole turistien kansoittama.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 18:57

Rooman varmasti ainutlaatuisin kahvila sijaitsee Pietarinkirkon katolla

vähän kalliin (alta kympin) kupillisen kahvia sieltä saisi, mutta koskaan en ole kerennyt jonattamaan niin pitkään kuin sisäänpääsy olisi vaatinut

varmaan ainakin kahdenkympin maisemat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:18

Antico Caffè Greco,
olisikohan se tuo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 19:19

Olisin voinut kertoa, mutta kun sinne ei todellakaan päästetty vaikka yritin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 01:07

Kaikki tiet vievät Roomaan.., siellähän se on Pietarin kirkon katolla.

Sinne ei niin vain mennä, ensin joudut jonottamaan kirkkoon ja pujahtamaan metallinpaljastimien läpi. Sen jälkeen on jonotettava kupoliin. Nyt tulee kupille hintaa sillä matka maksaa neljä tai seitsemän euroa riippuen siitä ottaako hissillä vauhtia alkutaipaleella. Kupolista täytyy vielä laskeutua basilika katon tasolle. Raskasta hommaa. Ja kaiken huipuksi koko kahvilassa ei ole pöytiä eikä tuoleja, joten kyllä käy jaloille.

K

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 08:37

Pietarinkirkossa.