Oletko käynyt vapaudenpatsaalla siellä jenkkilässä?

Mitä se pitää sisällään?

Avainsanat: vapaudenpatsas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 19:06

näköetäisyydellä kyllä, mutta ollut joka kerta mukamas sellainen 'amerikan-kiire' ettei ole kerenyt sinnekkään jonottelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 19:16

Kunhan nyt edes pääsisi sinne rapakon taakse, niin sitten voisi siellä patsaan helmoissa käydä kurkaamassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:29

Silloin noin sata vuotta sitten oli patsas paketissa,mutta tuli tihrusteltua WTCn ikkunoista ja toisen kerran EmpireStateBuildingin kattoterassilta ja oli kovin pieni patsas kaukana merellä B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:33

En ole käynyt kun en ole käynyt siellä jenkkilässä missään muuallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 20:04

laivalla ohi seilannut vierestä.
mutta ehkäpä jokupäivä aikaa myös pistäytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 20:11

Jenkkilä on minulla käymätön paikka. Ei kuulu ainakaan lähiaikojen matkasuunnitelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 20:55

Enpä ole vapaudenpatsasta nähnyt, kuin kuvissa ja taikurin haihduttamana pois näkyvistä, mutta
taitaa tuo jököttää paikallaan siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2010 - 21:44

Käymätön paikka kuten niin moni muukin paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 01:12

Tehdään yhdessä virtuaali matka niin päästään koko poppoo reissuun.

En ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 14:06

En ole käynyt koko mantereella. On monta muuta paikkaa jonossa ennen Amerikan ihmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 00:46

South Ferrystä sen näki illalla niin kauniisti, ettei tehny mieli mennä sinne värjöttelemään ja jonottelemaan ja maksamaan iiteensä kipeesti. :)