Hiiri ei kopio,missä vika?Ei ainakaan hiiressä,miten tämän voi korjata??? ;))))

Lisätty: 04.05.2010 - 22:13

Siis kopiointi toimii aina välillä ja sit yks kas ei huvitakkaan kopioida!Sain jopa uuden hiirenkin ja kopiointi toimas 4pvää ja nyt tiltas...

Lisätty: 04.05.2010 - 22:15

Ja putte_46 hiiri on usb ja kuten jo mainitsinkin,se toimi kuten vanhakin,mutta nyt ei. Hyvät vinkit annoit,mutta koklasinkin jo,vaan en osannut,oisko mtn helpompaa tapaa ;) ?

Lisätty: 05.05.2010 - 21:19

Hyvä,kiitos illuusio,alkaan tekeen samaa kuin sinäkin ;)
Hiiri kyllä maalaa kopioitavan mutta ei sitten kopio tekstiä,vaikka klikkaan oikean puoleista nappia,niin ei tapahdu mitään ;(
Missähän vika lienee ?

Avainsanat: kopiointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 15:59

Onko hiiresi USB, vai sarja- tai rinnakkaisporttiin kytketty ? Onko se ennen toiminut ?
Voit muuttaa hiiren ja hiiriosoittimen asetuksia Ohjauspaneelin Hiiri-sovelluksen avulla. Voit avata Hiiri-ikkunan napsauttamalla Käynnistä-painiketta, valitsemalla Ohjauspaneeli ja kaksoisnapsauttamalla Hiiri-kuvaketta.
tai
Avaa Windows (XP) ohje
Korjaa ongelma
Syöttölaitteiden vianmääritys (näppäimistö, hiiri, kamera, skanneri)
sieltä:
Onko hiiren tai näppäimistön ohjelmisto asennettu?
Jotkin hiiret ja näppäimistöt tarvitsevat toimiakseen erityisen ohjelmiston (muun kuin ohjaimen). Jos et asenna tätä ohjelmistoa, laite ei ehkä toimi lainkaan tai jotkin sen ominaisuudet saattavat toimia väärin.

Jos laitteen mukana toimitettiin ohjelmisto, asenna se valmistajan ohjeiden mukaisesti. Jos olet juuri päivittänyt tietokoneeseen uuden Windows-version, tarvitset ehkä myös ohjelmistosta päivitetyn version.

Kysy laitteen valmistajalta, onko ohjelmistopäivitys saatavilla, tai tarkista asia valmistajan Web-sivustosta.

Ratkesiko ongelma, kun asensit hiiri- tai näppäimistöohjelmiston oikean version?
tai
Tukeeko Windows laitetta?
Voit tarkistaa Windowsin yhteensopivien laitteistojen luettelosta (HCL) Microsoftin Web-sivustosta, tukeeko Windows XP laitteistoasi.

Kysyjän kommentti

Vastaus oli paras,koska osaan nyt ehkä katsoa paremmin mitä tämä koneeni sisältää vastauksesi mukaan,mutta ei kuitenkaan vielä poistanut ongelmaa,joten käytän toista kopiointi systeemiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 15:34

'maalaat' sen alueen jonka haluat kopioida ja kun napsautat hiiren oikeanpuolista nappulaa esiin tulee valikko jossa lukee mm. 'kopioi' , valitsemalla sen kopiointi onnistuu tai sitten siinä hiiressä on sittenkin vikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 01:25

Saisko vähän selkeämmin muotoillun kysymyksen? :D Onko ongelma siis tosiaan se, että teksti ei kopioidu vai lakkaako itse hiiri toimimasta vai jotain muuta? Itse hiirihän ei sitä kopiointia tee vaan se tallentuu väliaikaisesti tietokoneen muistiin, kunnes sä liität sen tekstin/kuvan/muun jonnekin.

Jos sä saat tekstin mustattua, painat näppäintä ctrl ja samaan aikaan c-kirjainta, niin teksti kopioituu. Painamalla ctrl ja v se teksti sitten taas liitetään jonnekin. Näin mä kopsaan ja liitän aina, en hiirtä käyttäen.