Rooman matkalaisilla ei taida nyt olla kovin lämmintä vai mennäänkö siellä shortsit jalassa?

Toivon mukaan lämpöiset kalsarit ovat kulkeneet samaa matkaa, samaan paikkaan.

Lisätty: 04.05.2010 - 15:06

VV:n kuva häistä oli upea ja näkyi ainakin bougainvillea olevan kovasti kukassa.

Avainsanat: kylmä sade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 14:51

kaikki on tietysti suhteellista,
mutta koko viime viikko oli (päivät) 22-24 C, vieläkin päälle 20 mutta tällä viikolla satelee

ei tullut otettua raappahousuja matkaan, eikä kaivannut

Fontana di Trevillä Vappupäivänä

www.aijaa.com/v.php?i=6159652.jpg

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 19:04

Sää voi olla mitä todennäköisin. Lämpimämmät olot heillä siellä on mitä kotomaamme kesälomalaisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:06

Roomassa on lämpimämpää kuin meillä,mutta kohta varmasati tarkenee Suomessakin,ei vain jaksaisi odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 20:59

No napsun vastauksista aina jotain selviää, vähäviisas on" ikuisessa kaupungissa Roomassa."
Voitaishan sinne yhdet pässin pökkimät lähettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 00:19

Sattumalta eksyin matkakuviin ja laskin VVn vaikuttavan ikuisessa kaupungissa,mutta ei kuvissa näyttänyt kovin arktista.Mun pikkuperheenjäsenet kipas Barcelonaan tänään!Muutamia aikoja sittenhän oli Parisissa +30 eli kovasti vaihtelee säät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 14:04

Minulle sopivat ilmat, tosin muutamana päivänä sateli vähän vettä, mutta sitä varten oli mukana vesikeppi. En viihtyisi Roomassa hellekautena.