Ottaako päähän,kun ei vieläkään tarkene kesäkamppeissa ulkona?

Millään ei enää viitsisi käyttää pitkiksiä pitkisten alla,mutta käytettävä on,ettei pylly palennu.Voisi alkaa jo lämmetä.

Avainsanat: kylmä ilma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 10:20

no kaikki on vaan tilapäistä,
pitkät kalsaritkin,
kyllä sen kestää oikealla asenteella ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 10:15

Kyllä se nuppiin ottaa, kun sisältä katsoo, niin ei aina osaa pukeutua sään mukaan.
Pitkikset pitkisten alta heitin jo pois, mutta monena päivänä tarpeen ois.
Hanskat käteen ulos lähtiessä ja pitkähihainen takin alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:22

Nyt tänään on kylmän koleeta.Täällä sataa vettä on 3+lämmintä.Eilenkin ihmeellinen ilmavirtaus.Paisteessa kuuma sit kun meni pilveen tuli äkkiä hyinen kylmä.Kanta-Häme.Piti mennä aamulla puumetsään keräämään polttopuita.Mutta empä mennyt kun alkoi sataan ja menin, maalasi n kasi puutuolia.Tuntui kun olisi ollut vähän liiankin kylmä maalaukseen.Saas nähdä miten käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:19

Kyllä minä jo tarkenen täällä mökillä kevyemmissä vaatteissa. Ei nyt ihan kesäkamppeita, mutta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:43

Ei voi todella keventää vaatetusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:52

arvaa vaa ja kuin paljo .. hyr saa ain palella ... mut fleesellä ja pitkiksillä oon jo ollut , kun kerran on toukokuu ... no jos ulkosalla touhuu niin tulee hiki ja viskaa fleesenkin pois , mut sit taas ei tarkene pelkällä t-paidallakaan ... jot hankalaa päättää mitä kutei niskaan viskaa, taas jos vaan ei siellä tee mitään, kuin istuu terassilla ja hörppii kahfeet niin pitääkin jo olla untuvatakki niskas ... on niin merkillist kevättä että.. mut onnex ei sentäään ole tullut lunta ... niinkuin myrskylässä (kamu kertoi .).. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:56

Ei vielä tarkene vähentää vaatetusta, odotellaan jos se rupeaisi lämpenemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 12:45

Käytetään niitä vaatteita jotka säähän sopivat. Lapsellista ajatella että vapun jälkeen olisi pakko käyttää keveitä kesähepeneitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 14:14

Kesäiset ilmat antavat näköjään vielä odottaa itseään. Kaiken lisäksi pohjoisen puolelta puhaltava tuuli tekee ilman vielä koleammaksi. Mutta, eiköhän se siitä hiljalleen ala lämpenemään. Toivossa on hyvä elää, sanoi jo lapamatokin aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2010 - 14:15

Säiden mukaan on pukeuduttava jos meinaa tareta. Eikä ota päähän. Kesä tulee aikanaan jos on tullakseen. Jos taas ei, niin pukeudutaan lämpimästi heinäkuun pakkasissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 14:44

Sään mukaan olen aina pukeutunut ja ei se kesä nyt näytä kiirehtivän vaikka kuinka sitä toivomme. Mukavampaahan se olisi jo lämmöstä nauttia, mutta odotellaan rauhassa eikä palelluteta pyllyjämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 15:46

Odotan ilmojen lämpenemistä herkeämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 15:55

Ei. Ei ole vielä kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 19:00

Ei harmita, odotahan vain, ei mene kauaa kun joku jo ehtii valittamaan miten on liian kuuma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:35

Hei,ei auta itku markkinoilla,kun on kylmä rintama niin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:47

On kyllä ilmoja pidellyt. En ole osannut pukeutua oikein, koska ikkunasta katsottuna aurinko on niin kirkas, että luulee ulkona olevan lämpimämpää kuin mitä on. Ei puhettakaan mistään keinussa istumisesta ! Saisi tulla jo kevät. Koivut sentään ovat jossain jo hiirenkorvalla. Että eikähän se vielä siitä joskus lämpene. Onneksi ei ole pakko mennä ulos.