Voiko/voivatko omat kissat (hihnassa) ulkoilla jos on käyttänyt kissankarkotetta?

Maria tossa taannoin kyseli naapurikissojen karkottamisesta pihaltaan, ja saikin vastauksen eräältä tästä kissankarkottajauotteesta (jkl öljy?). Tänään kävin sit puutarhalla ja ostin (en tie onko sama tuote) jotain ko. tuotetta, ja pälkähtikin päähäni, et mites meitin kissojen sit käy tos omalla pihalla, jos tuota ainetta ruiskin sinne sun tänne?, vai eivätkö enää suostu menemään ulos?, onks tietoo/kokemusta asiasta?

Avainsanat: kissankarkote ulkoilu omat kissat ulosmeno

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 16:25

Voivat

Lisätty: 28.08.2008 - 16:27

Ei oma kissamme ainakaan välittänyt mitään. Naapurin kissa kävi ulko-oveamme merkkaamassa ja siksi sen reitille laitoin ja loppui sen kiertäminen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 20:30

Meidän kissa opetettiin heti valjaisiin, ihan pentuna sillä oli joka päivä n. tunti- kaksi tuntia valjaat päällä. Sitten opetettii hihnaan, ja nykyään käydään n. joka viikko kisun kanssa ulkona, jos on hyvä sää. Ostettiin fleksikin, mutta sitä ei saisi kyllä käyttää, koska kissan hihnan pitäisi olla vain metrin pituinen. Mutta koska siinä on sellainen lukitustoiminto, niin käytämme fleksi koska jossain tyhjässä puistossa on helpompi pitää fleksissä kuin juosta perässä (se on vaarallistakin.) Useimmat kissat eivät tykkää valjaista, mutta meidä kissa nousee takajaloilleen nykyään kun näytetään fleksiä, että joo! Mennään uloos!! :D:D- tyyliin. Eivät ne niin kissankarkoitteesta välittäisi, mutta kyllä se siitä. ;)