Kuivatatko vaatteesi ulkona tai sisällä?

Avainsanat: vaatteiden kuivatus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 10:00

Kuivatan pyykin aina kylpyhoneessa minulla on siellä siistit narut,on myös teline,mutta sitä käytän harvoin.En saa kantaa ja asumme kolmannessa kerroksessa.Tämä ratkaisu on minulle paras,jos pesen täkkejä tai päiväpeiton,menen pesutuvalle,missä on kuivaushuone ja kuivausrummut.Niitä on kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 10:03

hyvällä ilmalla lakanat ja pyyheliinat ulkona, muuten yleensä pyykit kuivausrummussa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:06

nyt just tuo matkapyykki ei kyllä ulkona kuivuis, kuivaava pesukone pelastaa tilanteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:08

Talvella saunan pukuhuoneessa..Nyt olen pari koneellista kuivanut ulkona..kun on aurinko paistanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:10

Talvella kuivatan sisällä, mutta parvekkeella kesällä. En saa naruille ulos pyykkiäni enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:17

Mulla on vessassa narut, mutta ulkona silloin kun kuivuuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:20

Maalla ulkona ja kaupungissa sisätiloissa. Kuivauskaappi on myös olemassa. Pesula hoitaa aika paljon käyttövaatteiden pesua sillä kaikkeahan ei edes voi itse pestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:17

Näyttää meidän kotihengetär kuivailla pyykkiä sekä sisällä, että ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:55

Sisällä kuivatan. Kesällä ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:55

sekä että ja parvekkeellakin , jos on jotain sellaista jonka jätän sit samantein yläkerran kaapeihin.. mut tuolla ulkona naruissa kyllä näin kesä aikaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2010 - 13:37

Sateella sisällä ja poudalla parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 14:51

Talvella sisällä ja kesällä poutasäällä tietenkin ulkona. Pyykkiin tulee niin mahtava tuoksu ulkona naruilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 18:59

Talvisin sisällä mutta säiden sallittua ulkona heti lumien lähdettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:02

Talviaikaan kaiken sisällä, mahdollisimman paljon kuivausrummussa. Nyt keväällä ja kesällä kuivaan pyykit ulkona terassille ripustetuilla naruilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 21:17

Kauniilla säällä ulkona narulla(kesäaikaan)muuten lämpimässä kylppärissä telineellä.