Tässä monien lempikysymys ja toisien vihastus. Mitä tänään ruuaksi?

Lisätty: 04.05.2010 - 07:05

Vapulta jäi hornetteja joten paistan ne tänään. Lisäksi teen tomaattiriisiä ja fetasalaattia. Jälkkäriksi keitin äsken mustikka-mansikkakiisseliä.

Lisätty: 04.05.2010 - 07:59

Sointu hei....millainen sää teillä siellä pohjoisessa ja vieläkö on lunta? Ajatukseni ovat niillä kulmilla.

Avainsanat: menu päivän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 07:36

Tänään menemme pitkästä aikaa kirkonkylään ja syömme ravintolassa lounaspäivällisen.
Mitähän hyvää listalta löytyy? Jää nähtäväksi. Kanaa emme ainakaan valitse, koska laitoin sitä itse eilen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 07:33

Huomenta Mariaana, nousin juuri ylös ja en muistanut illalla pakkaskaapilla käydä.
Kyllä sieltä joku keiton-tai laatikon jämä löytyy. Mutta paistan minä lättyjäkin, siskoni tulee miehineen
iltapäivällä saan tarjota heille niitä hillon kera.
Ei siis kovin riemastuttavaa, mutta täytys tuota yhden hengen ruokavarastoa vähentää, nin saa uutta
tupata tilalle.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 07:55

Tänään on mökillä kauppapäivä. Silloin olen ulkoruokinnassa. Katsotaan mitälistalta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 08:17

Tänään tarjolla muiden tekemää ruokaa. Toivottavasti kokki on onnistunut tekosissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 08:26

Mökkireissun tuloksena kaapissa on monta kiloa kuhaa ja haukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 09:21

tänään pitää tottua siihen ettei tarjolla ole toisten äitien tekemää ruokaa,
toivottavasti kaapeista löytyy jotain aineksia ettei tarvitse lähteä tuonne räntäsateeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 09:54

Eipä ole ruuvasta vielä harmaata aavistustakaan.Kaupasta ei edes jauhenlihaa ole saanut pitkään aikaan kun se on kertakaikkiaan sieltä loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 09:54

Tänään paistan broilerin koipireisiä ja lisäkkeenä riisiä ja jotai hyvää kastiketta omastapäästä,tarjoan myös salaattia.Minä rakastan ruokakysymyksiä enkä ollenkaan pahastu niistä,itsekkin näitä kyselen,saahan niistä myös virikkeitä itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:11

Jotain perunalaatikkoa laitan, ja pihvejä lisäksi paistan. En aivan tarkkaan tiedä. Minkä inspiraation tälle päivälle saan. Jääkaapissa on vielä vapun jäljiltä vaikka mitä herkkuja. Ei onneksi tarvi kauppaan suunnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:14

Broilerin filepihviä riisin ja vihannesten kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:24

Kaurapuurot syöty .Saapi nähä mitä päiväsellä.Nyt vatsan hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 12:15

ihanaa mä rakastan näit ruoka kyssärei, kun niist saa itsekin ain hyvii vinkei .. jot kyselkää vaan .. vaix joka päivä .. muut siis alan just tekeen makkarakeittoa , se saa siin liedellä pikkuhiljaa hautua kypsäksi , kun itse alan yläkerran suursiivousta aloitteleen.. ja toivottavasti saan sen sit myöskin tänään lopetettux .. se sit jää nähtäväx ..miten inspistä riittää .. voi olla et petivaatteet , ku ovat ulkona niin olen minäkin .. jotain taas pihas kohnaamas :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 12:40

Jaa, sapuska puolta.. eilen keitin jotain uusii pottuja ni niitä jäi sen verran että enköhän paistele pottuja ja siihen lisäksi lihapullia ja joku vihannessekoitus sekaan ja vaikkapa kananmunaa.
Eli mikälienee lihapullapannu tää sitten vois olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 14:44

Kaalikeittoa äsken valmistelin ja perskutirallaa kun meni vahingossa kardemummaa mustapippurin sijaan.Armaani saapuu kohta kotiin ja taidnpa viedä hänet ulos syömään...Mietin mahtaiskohan tuo koira ymmärtää,ettei kardemumma kuulu kaalikeittoon...?

Lähteet:
Vähän hosuin....taas kerran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:26

Lempparikyssäreitäni (kysyä/vastata, lukea muitten kokemuksii), heh... mie kun en tee viikolla yleensäkään ruokaa enää kun mukelot muailmalla, me molemmat (mieheni) syömme työpaikalla, ite joko viikonlopusta jäänyttä kotitekosta tai sitten ostan jotain kotosen makusta "pikaruokaa"/valmiseinestä kaupasta, mutta sitten viikonloppuna annan "palaa" tuon ruuanlaiton kans, jess....
........ ja sitten se vastaus varsinaiseen kysymyksees - huohahtaa vihdosta moni napsulainen:D
- tänä iltana muutama näkkäri, ehkä myslii ja kylmääkin kylmempää maitoo......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:34

Keitetyt potut ja kermainen kalakastike. Ja lisukkeena Vapulta jäänyttä perunasalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 14:28

Ihan vain perunaa ja jauhelihakasiketta...
Pian taitaa tämä jauheliha olla kortilla lakon vuoksi!