Huomenta napsulaiset ja kaunista, aurinkoista aamua Savosta. Oliko muualla pakkasyö, kuin täällä meillä?

Avainsanat: sää tänään aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 10:08

Aurinko pilkistää, +12 näyttää mittari näin kymmenen jälkeen. Ei ollut pakkausyötä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Aurinkoahan tässä saa nyt odotella ja sitä lämpöä. + 6° ei paljoa naurata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 06:59

vieläkin on -3C, vaikka aurinko jo räköttää. eilen aamullakin vesilätäköt olivat jäässä, kun aamutuimaan tepastelin Fiinan kanssa lenkillä. samoin tänä aamuna.
ei sentään räntää pukkaa, taivas on pilvetön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 07:37

Tasan nollassa on nyt mittari, aikarauta 7.35. Hyvin synkkä taivas on ja ilma varmaan on kylmä.
Pekka tuossa pomisee, joku sadekuuro menee taas Suomen yli. Ei ainakaan vielä ole aurinkoisesta
päivästä kyse. Ja mitä se aurinkokaan sitten, kun päivät ovat niin kylmiä.

Lähteet:
oma toteamus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 07:50

maanantaina oli nollarajassa käynyt nipin napin. nyt tulee vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 07:57

Ei täällä lounaissuomessa enää pakkanen nurkissa pauku. Pivinen taivas on ja lämpötila 6,4 astetta.
Hyvää huomenta sinne Savon seudulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 08:08

Aamuinen tervehdys harmaasta Suomen kolkasta. Sadetta luvattu, mutta ainakaan vielä ei näy. Aamun lämpötila +6 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 08:50

+ 4 astetta aamulla, vettä sataa. Aika koleata on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 09:11

vettä ja räntää
lämpötila kaksikymmentä astetta alempi kuin eilen,
koville ottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:08

Lappeenrannassa on kylmää ja välillä sataa räntää ja välillä vettä,asteita on + 2.Eipä tarvitse lähteä ulos,mutta asioille on kumminkin mentävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:17

Ei ollut pakkasyö..kurja ilma räntää sataa +3 asteita..Onneksi eilen illasta pölytin matot,kun on siivouspäivä...vaikkei toi siivous nyt paljon innosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2010 - 13:48

Yöstä en tiedä, mutta räntää satanut useaan otteeseen tämän päivän aikana. Kylmää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 18:54

Ei ehtinyt pakkasen puolelle, veti pilveen aamuyöllä ja sitten onkin tullut räntää melkein koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 00:26

Helsingissä aamupvllä satoi todella räntää,uskomatonta,mutta totta,aamulla tais olla -1°