Puutarhakeinun rakennusohjeet?

olen etsinyt netistä huonoin tuloksin, tai sitten en osaa etsiä. Sellaisen yksipuolisen keinun rakennusohjetta kaipailen

Avainsanat: puutarhakeinu rakennusohjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2010 - 21:43

Eipä tahdo löytyä ? ellei www.rakentaja.fi/ sivuilta ?
Vain kaksipuoliseen keinuun on tässä:
www.clasohlson.fi/Archive/Pr...i_fisv.pdf

Valmiina löytyy vankilatuotteet:
www.rikosseuraamus.fi/25258.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2010 - 22:19

kirjastosta hain kirjan missä oli puutarhakeinun mitat,
sahalla sahasivat värkit mittojen mukaan, kakkosnelosta kehikoksi ja ohuempaa kapeampaa lautaa istuinosaksi.
kettinki ruuvit ja pultit hain k-raudasta, maalasin valmiin keinun
lahonsuoja-aineella. ekan tein kirjaston kirjan ohjeiden mukaan, toisen tein vanhalla muistilla.
toisen lahjoitin naapurille ja toisen sisarelleni kesäasunnolle.
hyvät oli keinut ja vieläkin käytössä ovat.
täällä sivulla on mittoja:
www.karkipuu.com/?Puutarhakeinut
Ylä-orsi 45 x 95 mm
jalat 45 x 90 mm
istuinrungot 28 x 95 mm
istuinleveys 1700 mm ja 1180mm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 22:34

Yritin kuumeisesti etsiä, vaan en löytänyt. Putte suositteli rakentaja.fi sivuja, sieltä ilmeisesti löytyy.
Myös kirjaston valikoimaan kannattaa tutustua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 09:51

Piirustuksia ja ohjeita löytyy ulkomaankielisiltä sivuilta vaikka kuinka paljon, esim.
www.motherearthnews.com/uplo...g%2074.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 18:46

Taisit saadakin jo ohjeita. Jos muu ei auta, käy tutkimassa ja mittaamassa joku sellainen keinu ja panet mitat ylös.