Pikkulinnut dinosaurusten perllisiä.Uskotko näin olevan?

Avainsanat: prisma tv 1 klo 19 tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2010 - 17:33

No mikä ettei.Olihan niitä lentoliskojakin jo ennen muinoin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2010 - 17:42

No en usko (vaikkei tää uskonkappale ookkaan), kait niit pikkulintui oli sillon saurustenkin aikaan, miks sit nää loput/muut tipaset ois tullunna dinoista;)

Lähteet:
mietintämyssyin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 17:42

heh en ihan uskois, mut uskon kyl... ota ny tästki sit selvää .. mut harmi kun jäi tuo ohjelma näkemäti ja eiköhän me kaikki olla jostain pienest ötökäst pikkuhiljaa tähän muotoon muokauduttu tai sit sillee kun raamattu sanoo ... mut itse kyl uskon enenmän tuohon ötökkä juttuun... niin no-oo mielipiteitä saa olla ja yksi mikä niist on suurin on juuri tuo uskon assia .. siihen en puutu tän enenpää ... :))

Lisätty: 03.05.2010 - 19:13

onpas tosi mielenkiintoinen tää ohjelma,,,,nyt vaan ooteleen milloin eka dinosaurus syntyy ,,,,:)
siis prisma joka tulee tv 1...pistää mietimään.....

Lähteet:
oma uskomus :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 18:07

Minä uskon, mitä minun Raamattuni minulle sanoo, tämä ei enempää perustelua minulta kaipaa,
jokainen saa vapaasti olla mielipiteestä mitä hyvänsä.

Lähteet:
Nyt on laita googlea vaan raamattu:Moos.1 ,luku 1:19-22

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 18:27

En usko vaikka Wiki sanoo näin:

Dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon liitukauden lopulla noin 65 miljoonaa vuotta sitten todennäköisesti suuren asteroidin törmättyä maapalloon. On myös olemassa hataria teorioita dinosaurukset tappaneesta viruksesta. Nykytieteen käsityksen mukaan linnut ovat dinosaurusten suoria jälkeläisiä, jopa vain muuntuneita dinosauruksia.

En usko ylläolevaan, minun ajatus maailmassani dinot ovat fantasia olentoja. Mutta meillä on jokaisella omat uskomuksemme. Ehkä noita linnunlantioisia ja liskonlantioisia on täällä joskus ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 18:28

ei ne ainakaan ole maksaneet perintöveroja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 19:31

Mitä ne ovat dinoilta periny?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 19:35

Vähän utopistiselta tuntuu..enpä tiedä uskoisinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 00:08

No olihan se Hietasen akan poikakin 'hiilestä tehty ahvena' , vaikka vähän vaikia oli sitäkin uskoa ....

Lähteet:
Linna: Tuntematon sotilas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 08:05

Ovatkohan tutkineet asian Rinssetonin yliopistossa Ameriikan maassa?
Jos näin on pitäähän se uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 09:36

Sen verran paljon olen noita ohjelmia katsonut vaikken tuota nähnytkään että uskon kun tiedemiehet ovat näin sanoneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2010 - 14:01

En kyllä usko. Jos olisivat miksi olisivat pieniä, kun dinot oli suuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2010 - 18:21

Kaikki on mahdollista maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 21:33

Kyllä uskon väitteesee.Kun seuraa tarkasti lintuja.Ne on vaan muokkautuneet maailman menoon.