Tuntuuko Facebook tylsältä? Mieluumminko venäläistä rulettia?

Chatroulette on venäläistä rulettia web-kameralla. Palvelu yhdistää täysin sattumanvaraisesti kaksi internetin käyttäjää, joilla on nettikamera käytössään.
Kuvakumppania voi vaihtaa välittömästi, jos naama tai puhe ei kiinnosta.
www.chatroulette.com/
www.mtv3.fi/uutiset/mediait....03/1068797

Avainsanat: keskustelu webkamera tietokone internet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2010 - 08:49

Kokeilin, mutta ketään ei ilmaantunut linjalle kolmessa minuutissa.
Laitoin sivun kirjanmerkkeihin myöhempää kokeilua varten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2010 - 09:00

Tuntuu aika typerältä jutulta. Kaikkea ne keksivät ihmisten päänmenoksi. Tiedä sitä millaisia "kaappareita" on matkassa. En käyttäisi tuollaista palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:11

Minä mitään hazardi juttuja harrasta naamakirjassa, voisi vaikka oman maan poliisit tarkkailla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:13

Facebook riittää minulle, en aio edes tutustua tuohon palveluun. Ei oikein kiinnosta minua. Mutta käyttäkööt ne jotka kokevat sen tarpeelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2010 - 09:26

Kummankin jätän kokeilematta. Tarpeettomina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:35

Ei minun mielestäni ole näin facebook on hyvä paikka saada uusia ystäviä.Ja olen mujutenkin tykkännyt olla aiellä käymässä päivittäin jos minulla on siihen mahdollisuus. Eikä mitään venäläistärulettia se on aivan järjetön juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 10:08

En tiedä facebookista muuta kuin, että" se on sellainen paikka, jossa mennään massan mukana," tämän sanoi 20 vuotias lapsenlapseni Jan-Mikael. Ei ole tullut kokeiltua ja olisiko yuo naama enään siinä kunnossakaan.

Lähteet:
oma oletus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 15:31

Facebook riittää minulle. Käytän sitä mahdollisimman vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 16:38

"Naamakirja" on ihan ok ja se saa riittää.Olen fb:n kautta löytänyt paljon nuoruuden ystäviäni ja sen kautta on mukava pitää yhteyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 17:36

No tuotahan se vielä maailmasta puuttuikin! Minulle riittää tuo ihan tavallinen Facebook.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 20:16

Facebookissa vaihdan kuulumisia entisten työkavereideni ja satunnaisten tuttavien sekäö tietenkin sukulaisten kanssa. Muuten heidän asiansa eivät kuuluisi minulle saakka, joten hoituuhan se näinkin. Myös lapseni lukevat sieltä, missä minä kulloinkin olen liikkunut. Aika kätevää, vai ?
Muita kontakteja ja varsinkaan tuntemattomien kanssa, en kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 12:30

ensimmäistä kokeillut, jälkimmäisestä lukenut
päiväni kuluvat joutuisasti vaikken käytä kumpaakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 19:23

Ei kumpikaan vaan pasianssia panisin pöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 18:20

Facebook on paaljon parempi ku mikää muu,
Facebook on paaljon mukavampi ku mikää luu