Viettäisitko mieluummin kuukauden pesemättä hiuksiasi vai käyttämättä rintaliivejä?

Kumpaakin asiaa oli toimittajat kokeilleet ja aika mielenkiintoisia olivat heidän kokemuksensa. Miehillä toi jälkimmäinen vaihtoehto on nyt sitten liiankin helppo :)

Avainsanat: hiukset rintaliivit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2010 - 00:57

Kuukausi pesemättä tällaista hiuspehkoa ei onnistu, joten kyllä se ilman tissiliivejä menisi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 21:19

taatusti kyllä olisin käyttämättä rintaliivejä.
jos pakko olisi ja vain nämä 2 vaihtoehtoa.
( mutta juoksulenkit jäis tekemättä )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 22:03

Valitsen kyllä liivittömän kuukauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 22:14

Samoin minä, liivittömänä ja hulmuilevina hiuksina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 22:31

Liivitön kuukausi olisi tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 23:01

Liivittömänä ja tukka puhtaana:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 07:09

Ilmanmuuta ilman rintsikoita.Kauhistuttaa ajatuskin olla pesemättä hiuksia kuukauteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 08:53

Noista en valitse kumpaakaan, molemmat tarpeellisia eikä mikään laki velvoita valitsemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:08

Jos olisin mies vastaisin että pesemättä hiuksia,( vatrsinkin nuori sellainen.)Mutta satun olemaan nainenen yli keskiän ylittänyt,Voisin olla ilman rintaliivejä, on niin väljä olo.Ei kierrä ,hierrä eikä purista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2010 - 09:22

Paremmalta nuo tissit näyttää roikkuessaan kuin likainen pitkähkö tukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:41

En oikein suosis kumpaakaan.Mutta kun pitää valinta tehdä niin pitäisin mikeluimmin liivittömän jakson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 11:52

En käytä rintariivejä juuri lainkaan. Tänä vuonna olleet päällä kahdesti eli niinä kertoina, kun olen joutunut pukemaan päälleni leningin. Tukka on PAKKO pestä 2 tai 3 kertaa viikossa, muuten sen näyttää ja tuntuu kamalalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 14:21

Jos noista pitäisi valita niin rinnat saavat sitten heilua vapaina. Niin kuin nytkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 14:29

No, jos on pakko, niin ilman rintaliivejä voi kyllä olla, mutta ei ilman pesua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 15:40

Ilman rintaliivejä olisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 20:21

Voisin jopa valita molemmat, ai niin , siis jompi kumpi... Tukkaani en nykyisin pese lainkaan shampoolla, hoitoaineella tosin huuhtelen, lasketaanko sekin mukaan ? Rintaliivejä kyllä käytän päivittäin, mitta voisin kait olla ilmankin, ketä se haittaa. Siis oikeastaan vastaan, että ihan sama, metsäläiselle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 10:29

Turha tapa vaan käyttää rintaliivejä..Kesällä toppien alla en käytä koskaan rintsikoita...
Hiukset on pakko pestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:42

niinkuin profiilikuvasta voitte arvata, kumpikaan ei tuottaisi sen kummempaa tuskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 03:15

Hiuksien pesu on kyllä minulle tärkeämpi ! Eli ilman rintaliivejä olisin mielummin.