Onko sinulla käytössäsi hierovaistuin?Taitaa olla Japanilaiskeksintö.

Jos omistat sellaisen,onko siitä hyötyä kolotuksiisi.

Avainsanat: hierova istuin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 21:19

En omista sellaista. Messuilla kokeilin sellaista, mutta en ihan vakuuttunut sen toimivuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 21:05

Olen lukenut netistä hierovasta istuinpäällisestä. Ei saa mairittelevia arvosteluja. On aika lähellä valintaa vuoden turhakkeeksi. Ei ole ja tuskin tulen hankkimaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 21:30

joskus liikkeessä olen kokeillut, aika vaatimaton oli tulos.
enkä kyllä aio hankkia moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 22:04

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 22:24

Eipä minullakaan ole, sellainen kyllä pitäisi rolliin hankkia, saisi istua siinä sitten, onko niitä akkulaturilla.
Muutoin ei käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 22:49

Minulla ei ole tätä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 00:23

Eipä ole ja tuskin tulee olemaankaan. käsinhieronta hierojalla on paljon tehokkaampaa ja laitteen hinnalla luultavasti saa monta oikeaa hierontaa.suvussani on hierojia ja kun kipeä kohta löytyi niin kyllä kireä lihas helpottui.kovasorminen tätini taitoi tuon asian ja isokin mies huusi sen käsittelyssä mutta kipu jäi sille matkalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 07:15

Miehelläni on sellainen ja iltaisin nautiskelee siitä, rentouttaa kuulemma hänen selkäänsä päivän aherruksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2010 - 09:17

Ei ole eikä ehkä tule. Olen niitä muutamia käynyt istumassa, eikä ne oikein ole tuntuneet hyvälle, varsinkaan selkäsairautta sairastavan selkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:43

Kyllä omistan ja olen todennut sen hyväksi käyttää kun on kipuja selässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2010 - 11:28

Ei ole enkä aio hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 15:47

Olen kokeillut sitä ja hyvältä tuntuu. Jos vaikka äitienpäiväksi sellaisen saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 19:53

www.markkupaakkonen.com/fysi...stinen.htm
Minulla on tuollainen. Kyllä se ainakin rentoutti, kun olin aikoinaan todella pitkään kipeänä. Nyt ei enää pahemmin tule käytettyä, vaikka se mukavalta tuntuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 11:52

varmasti niistäkin löytyy ihan hyviä, mutta markkinoilla on tosiaan jos jonkinlaista humpuukivehjettä, hyvästä varmasti joutuu maksamaan melko ruhtinaallisesti

(jossain lentoasemalla olen kerran istunut aika pätevässä vehkeessä, vähän tuon näköinen kuin Papitin linkissä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 14:22

Ei ole. Liikunta pitää huolen selästäni.