Minkälaisella polkupyörällä sinä ajelet?

Minulla on vanha Tunturi,ilman vaihteita.

Avainsanat: polkupyötä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 21:21

3-vaihteinen valkoinen Crescent. hyvä peli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 20:34

Viisi vuotta vanhalla Tunturilla, 7 vaihdetta. Oikein mainio menopeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 20:46

7 vaihteinen Helkama..muutaman vuoden vanha..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 20:49

En omista enää polkupyörää. Minusta liian vaarallinen kulkuväline ikäihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 22:45

Jopolla huristelen näillä lähiteillä. Mutta on minulla oikeakin pyörä, vanha tosin. Sininen kaunotar. Resuilla ajelen. Ehkä olisi ajankohtaista hankkia uusi pyörä, ja varmaan onkin seuraava investointini. Hyvin kulkee silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 00:27

Vanhan myin 21 vaihteisen jonka kanssa en koskaan tullut sinuiksi. nyt on 3 vaihteinen matalamallinen naisten pyörä merkkiä en muista kun ei ole mikään tuttu. sain halvalla kun sulo vileen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 05:00

En aja polkupyörällä,se ei ole enään minulle käytännöllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2010 - 09:11

7-vaihteinen kippurasarvi. Joka nimensä mukaisesti kuljettaa minua nopsasti paikasta a paikkaan b.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:12

5 vaihteinen Intesport aika tavallinen villari.Toinen on kilpapyörä olen ajanut aikanani kilpaa sillä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:44

Viime kesänä hankitulla valkoisella 7 vaihteisella pyörällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 12:02

"Munamankelilla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 14:23

Viime keväänä ostetulla punaisella...mikä se nyt oli? Kamalaa, en muista pyöräni merkkiä...tosin olen ajanut sillä vasta kahdesti tänä keväänä. Täytyy tarkistaa merkki, 3 vaihdetta riittää minulle.

Lisätty: 05.05.2010 - 20:29

Pyöräni on Helkaman Saana. Ei mikään hienous eikä vaihdehirviö, mutta hyvin tuolla pääsee pitkänkin matkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 15:49

Annoin äskettäin vanhan putkikamelini naapurille. Koska en sitä itse ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 19:10

Kunnon mummupyörällä, kolme vaihdetta, jalkajarru ja matalarunko. Sillä kelpaa huristella kankeajalkaisemmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2010 - 16:02

DBS Montana retkipyörä on uskollisesti palvellut kohta kymmenen vuotta, vaihteita täys tusina, aktiivikäytössä kymmenkunta

(sattuneesta syystä vietti viime talven ulkona, autokatoksessa, eikä näytä/tunnu olevan moksiskaan huonosta kohtelusta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 13:46

Nakamura city 7 merkkisellä. muuten hyvä pyörä mut vaihteet ja jarrut ei toimi :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 14:24

Muutaman vuoden vanhalla Kuwaharalla, en muista vaihteiden määrää, oisko jotain 10-12.