Linja-autolla vai junalla Ljubljanan rautatieasemalta Ljubljanan lentokentälle? Kuinka pitkä matka, noin-hinta ja aika matkaan?

Etsiskelen edullisinta vaihtoehtoa ko.matkalle.
Kiitoksia aikaisemmista vastauksista ja linkeistä, joita olen saanut Zagrebin matkaamme varten.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 02.05.2010 - 17:49

Ljubljana airport transfer
Public bus service no.28 operates to and from Ljubljana bus station and runs about every hour. The journey takes 45 minutes, the cost is around 4 Euros and you buy your tickets directly from the driver. There is also a private shuttle service running less frequently but it's a bit faster. The bus station in Ljubljana is small and situated immediately in front of the railway station. If you take a taxi from the taxi rank in front of the airport it will cost about 35 euros.
bussi nro 28 kulkee kaupungin ja lentoaseman väliä kerran tunnissa.
matka kestää 45 min. ja maksaa n. 4 euroa.
lipun voit ostaa suoraan kuljettajalta.(vapaa käännös)

www.ljubljana.info/airport/