Tälläinen kansanhuvi jäjestettiin kuin tangomarkkinoiden äänestys. Siellä on Mauno Hakkila. Minua säälittää hänen puolestaan?

Surettaa, se kun nuoret laittavat pilanpäitten tälläisen heikoin laululahjoin varustetun vanhan miehen sinne ja sitten äänestetään ja nauretaan hänelle kun katsotaan esitystä netistä.
Ei ole oikein. Mikä on sinun kantasi.

Avainsanat: avainsanoja kysymykseelle ei ole ja kategoria voisi olla myös pelit ja harrastukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 19:15

Vanhuus ei ole ilo vaikka se välillä vähän naurattaakin. Voi joku saada omaan nilkkaan kun iloitsee toisen heikosta esityksestä.Jos itse ei asiaa enään oiken ymmärrä niin pitäisi jonkun puuttua tuohon.
En kyllä hupina itse tuota nää.Tuli hyvä mieli kun en ole äänestänyt.Kyllä voi olla nuorempien pillaa .oikein hyvinkin.Aika paha olo tuli .Mikä on perimmäinen tarkoitus.

Kysyjän kommentti

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 17:45

- huumormiehii.
täällä hänen laulunsa kuultavana:

www.youtube.com/watch?v=IQdw...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:06

Lähinnä myötähäpeää tunsin, kun hänen tangoesityksensä sekä haastattelunsa Radio Novasta kuulin. Ihmiset äänestävät häntä selvästi hupimielessä ja toinen raukka sitten kuvittelee olevansa hyvinkin vahvoilla kisassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:09

Juu,tsoukkia ja huumoria se vaan on jos itse "maestro"on mukana jutussa.Äänestin usein Kaverini Sebastian Ahlgrenin(ex kuningas)poikaa Sebastiania.Pojan ääni ei vielä ihan "kypsä"mutta on esiintynyt jo 12 vuotiaasta enemmän tai vähemmän.

Lähteet:
Tangomarkkinat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:48

Veit sanat Sirkkaliisa suustani. Olen useasti ajatellut kysyä tämän esittämäsi kyssärin. Miksi leikkiä toisen kustannuksella.

Ehkä otan tulevaisuudessa Maunolta laulutunteja, niin katsotaan miten naisen käy.
(Äskeinen kommenttini oli sitten tsoukkia, mutta näinhän ne muutkin ovat tuumineet).

Ehkä Maunon äänet tulivat koulun koneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:59

Hyvä idea on pilattu asiattomalla käytöksellä. Taisi olla viimeinen nettiäänestys arvelisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 19:10

En edes tiennyt kuka on "Mauno Hakkila" mutta käytyäni tutustumassa tuli mieleen takavuosien "rotestilaulajat" lähinnä 70-luvulta, josta kansa tykkäsi kovasti.
Oman aikansa hupia olivat nekin.

Olen oppinut että "äänelläänhän se variskin laulaa" joten antaa miehen laulaa jos tykkää...

Mä luulen kyllä että osa kansasta alkaa olla jo lopen kyllästynyt näihin tangokuninkaallisiin - niitä tulee kun sieniä sateella ja varmasti osa kuninkaallisista urista jää kananlennoksi.

Kyllähän näitä monstereitakin kauhisteltiin aikanaan mutta niin vaan menivät ja voittivat euroviisut.
Antaa kaikkien kukkien kukkia - mikä minä olen sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin laulettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 20:08

En ole nähnyt tälläistä ohjelmaa olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2010 - 08:44

Mistä tiedät että nuoret ovat hänet sinne pakottaneet. Voihan papparainen luulla itsestään suuria ja mennä vapaaehtoisesti. Väärin on se että annetaan pisteitä vaikka kuullaan selvästi ettei hän pääse mihinkään. Samoin on monen muunkin kohdalla, hyväveli systeemillä annetaan pisteitä vaikkei toinen osaisi edes laulaa. Kehno on vaatimustaso nykyihmisillä musiikin esityksen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2010 - 11:47

Se joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön. Aikuiset ihmiset päättävät itse omista tekemisistään.