Säilytätkö vanhoja teatteri-,konsertti-, elokuva- tai matkalippuja vai heitätkö suoraan roskiin?

Itselläni on vuosien varrelta erilaisialippuja ja mm. niihin liittyviä käsiohjelmia iso määrä tallessa.

Avainsanat: liput

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 19:17

Olen säilyttänyt sellaisia joihin liittyy jotakin jännää tai erikoista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 17:15

Heitän kyllä kaikki roskiin, olisi liian paljon jo paperia, mitä ei enään tarvitse, hyvä kun pystyn toimimaan näiden papereiden ja lomakkeiden kanssa, mitä nyt jo on. Ja välttämätömia.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 17:57

heitän heti kaikki roskiin. turha semmosii säästämää. tilaa ne vaa vie.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:51

En ole säilönyt. Olisi pitänyt ruveta keräämään aiemmin. Nyt sitten tuntuu kun on kaikkea tilpetööriä, niin ei viitsi säilyttää. Kauniita muistojahan ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:57

Roskiin menee kuten muutkin kertakäyttöiset jutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 20:31

En säilyttänyt niitä,kun kävin sellaisissa tapahtumissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 21:00

Ei ole tullut säilytettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 01:04

Joitain erikoisempia on lompakossani mutta en varsinaisesti keräile niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2010 - 08:41

En nillä kuitenkaan pääse toista kertaa sisään tai matkustamaan. En todellakaan säästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:17

Joitain konserttilippuja säilytän, eli maailmantähtien konserttilippuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2010 - 11:49

Minkä ihmeen takia niitä säästäisin tai keräilisin. Roskiahan ne on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 14:28

En säästä. Joskus säilytin pitkään Slade -yhtyeen v. 1973 konserttilippua, mutta hukkateille sekin on joutunut.