Kuinka kansanedustajalla riittää aikaa valmistautua tangokuningatarkisaan?

Tuli tuo kysymys mieleen, kun luin, että jämsäläinen kansanedustaja on mukana tangokilpailussa. Tuttavani oli vuosia sitten samaisessa kilpailussa ja kertoi valmistautumisen kisaan teettäneen täysiä työpäiviä huhtikuulta tangokisaan saakka.

Avainsanat: kansanedustajasta tangokuninkaallinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 19:12

Mitäs jos se kansanedustaja sattuu voittamaan nuo kisat? Ollakko vai eikö olla - kas siinäpä pulma?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 17:20

Mkäs siinä olleessa, moni on varmaan pahemmassa pulassa. Palkka juoksee edustamisesta, saneeko vielä kulukorvauksetkin päälle matkoista. Kansalaiset ovat valinneet edustajat eduskuntaan, niin ei siinä paljon poraamista ole.Eikö tuo yksi sinisilmälasipäinenkin edustaja ollut enemmän pikkukeikoilla kuin edustamassa.

Lähteet:
oma oletus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 17:23

Tangoa ja tuntijakoa ( Tuula Peltosen blogista )
Torstaina oli edessäni paluu menneisyyteen. Kävin virkistämässä muistojani ja osallistuin tangokarsintaan Jyväskylässä. Oli jännittävää... nyt karsintakisa pidettiin Ylen studiossa ja se olikin ihan hyvä juttu. Ennen kun piti aina venyä tanssiravintoiloissa pitkä ilta kisan takia. Nyt ei tarvitse kuin piipahtaa studiolla ja odotella, että laulut tulevat nettiin. Sitten 29.3. jokainen pääsee kuuntelemaan ja äänestämään suosikkiaan. Yleisö valitsee 50 ja tuomarit 50 jatkoon. Eli sata jatkaa semifinaaleihin, jotka pidetään tänä vuonna Turussa. Raisio on pudonnut pois. Ja loppukisahan on sitten heinäkuussa Seinäjoella. Olisihan se hieno homma päästä Seinäjoelle laulamaan...eikä kansanedustajia ole tainnut niissä kisoissa ennen ollakaan. :)

Lähteet:
www.tuulapeltonen.net/blogi/...jakoa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:56

Kyllä ne osallistuvat jos jonkin näköisiin tilaisuuksiin, jotka eivät aina liity kansanedustajan tehtäviin.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 19:10

Meillä kaikilla kun on unelmia, ja ne pitää jossain elämän vaiheessa toteuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 20:32

Jos hän on niin hyvälaulaja ettei tarvitse valmistautua eikä harjoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 07:34

Sillähän nuo jodlaavat työmaallaan kaiket päivät kuka enempi kuka vähempi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2010 - 08:40

Eihän niillä paljoa nuo työt rasita. Senkin reissun verhoavat johonkin työreissuun ja vetävät vielä päivärahat plus muut kulukorvaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:20

Kaikenlaisia kansanedustajia sitä onkin.... no jos putoaa vaaleissa, voi jatkaa uraa laulajana. Ei kyllä valtion varoilla laulumatkoja tee, turha luulla (kepulaisista ei aina tietoa.....)
Onhan joku ollut myös vaatemallina ja nyt TV-juontajana ja edelleen varmaan niitäkin äänestäisitte.

Lisätty: 04.05.2010 - 08:48

Ko. tangolaulaja on demari eli saattaa kyllä käyttää aikansa muualla kuin päivätyössään...

Lähteet:
asia tarkistettu