Mitä mieltä olette näistä 'maahanmuuttajista'? Pitäisikö tehdä jotain?

Villiintyneet kanit lisääntyvät pääkaupunkiseudulla ….

Lisätty: 28.08.2008 - 14:34

Napsu-teknisistä syistä pitää laatia tämä kysymys näin palasina

Lisätty: 28.08.2008 - 14:52

tavalliset jänikset ja rusakot on ilmeisesti helppo hyväksyä tuttuina 'kanta-asukkaina' , mutta kani onkin sitten jo vähän sellainen 'vierastyöläinen' kukkapenkissämme ja niin ollen herättää tunteita vähän samaan tyyliin kuin lupiinitkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 14:40

Enpä osaa sanoa noin yleisesti kun meitin pihalla käy vaan ehkä yksi pupuliini, joka ei häiritte silloin ja tällöin.

Apropoo, kerran muutama vuosi sitten heräsin yöllä jkl ääniin, oli täysikuu, ja katsoin ulos ja pelästyin kun luumupuun ympärillä hyöri joitain tuntemattomii 5-7kpl, ja meinasin jo poliisit soittaa kunnes katsoin tarkemmin; siinähän oli oikein iso rusakkolauma noin arviolta 1,5m pitkiä, taisivat tanssii puun ympärillä jotain hetin piirileikkiään?
Kylläpä sit nauru maitto kun selvis noitten rosvojen henkilöllisyys, ja aamulla katsastin, niin ei mitään tiuhutöitä, tehneet, ei ees niitä tyhjii pulloi tai natsoi pihapiiriin....heh..hheeh

Lisätty: 28.08.2008 - 15:38

Eli kaneja en oo nähnynnä täällä päin ja niistä tuholaisista olen vain lukenut lehdistä mitä kertovatten muualla tehdyistä tihutöistä. pitäsköhän sen luonnon hoitaa ite sen lajin pienennys, kun noita kaupunkikettujakin on lisääntynyt niin voivat sitten 'harventaa' kanikantaa?

Lähteet:
ensimmäisten näköhavaintojen tarkennuksen jälkeinen mielentila

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.08.2008 - 14:32

täydennys kysymykseen (valperi):

Citykanien määrä kasvanut räjähdysmäisesti
koko artikkeli :
www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5237679963

Citykanit levisivät jo Vantaan puolelle
koko artikkeli :
www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5238638744

Kanilaumat tuhosivat Töölönlahden istutukset
koko artikkeli :
www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5238971488

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 16:37

Jos vaaleissa äänestää Professori Jussi Halla-Ahoa ja lukee blogiaan Scriptaa niin ongelma hoituu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 02:56

Viehättäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 14:53

vähän kun vielä lisääntyvät niin päästään meilläkin kanipadan makuun, siinä ne tekemiset