Mistä erottaa koiras ja naaras talitintin?

Avainsanat: talitintti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 19:20

Herra talitintillä on hieno kravatti ja rouvalla minihame...ainaskin täällä Savossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 10:43

Sukupuolet erottaa rinnan yli alas kulkevan mustan ”kravatin” leveydestä, joka koiraalla on yleensä leveämpi kuin naarastalitiaisella.

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 11:40

Täytyy katsoa kumpi munii, koiras ei yleensä muni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 12:29

Koiraalla on hieman erilainen väritys höyhenissään, varsinkin rinnan alla. Uros on komeampi kuin naaras.

Lähteet:
ikkunasta seuraillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.05.2010 - 12:49

Tuon tekstin mukaan koosta:
www.birdlife.fi/lintuharrast...nnut.shtml

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 12:57

Talitintillä uroksella se kravatti leveämpi. uros on myös värikkäämpi kuin naaras. Mitä kirkkaampi väri
uroksella sitä paremmassa kunnossa se on. Talitintin nimi on alkukaan talitiainen,mutta kansan suussa kääntynyt Talitintiksi.

Lähteet:
googlen kooste

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 12:57

talitinttinaaraat ovat jo aikojen alusta olleet aikaansa edellä, heilläkin kun on nää kravatit, mut heist uroil tietty nää miehisemmät, eli leveämmät krakat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:28

Mariaana ei ole totta! Veitpä "jalat suustani" miten sinä nyt sen noin äkkäsit?
Paitsi että meidän tyttötinteillä on essu:)