Vapun jälkeistä elämää on havaittavissa. Huomenta kaikille. Millainen on aamusi?

Lisätty: 02.05.2010 - 07:36

Eilinen päivä meni kesämökkiä siivotessa. Saunankin pesin ja otimme kevään ensimmäiset rantalöylyt. Yövyimme mökillä ja seurasimme jäiden lähtöä yhdessä kahden telkkäpariskunnan, joutsenten ja rantasipin kanssa. Jäät lähtivät hitaasti lipuen tänä keväänä.

Avainsanat: sunnuntai sateinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 08:46

Huomenta Marjaana,aamu on alkanut oikein mukavasti,kahvi juotu ja puuro syöty.Mieheni yrittää vielä nukkua jos Onni suo (kissa).Lehti ei tänään ilmestynyt,kun eilen oli Vappu,niin minulla on vähän orpo olo.Vappu meni mukavasti tässä kotosalla ja poikanikin kävi eilen syömässä munkkeja,kun olin niitä tehnyt.Eilen tietysti saunottiin ja syötiin hyvin (baskeria en kuitenkaan joutunut syömään).Emme lähteneet edes mökille,kun ilmat ovat olleet kehnoja ja nytkin sataa,lämmintä on Lappeenrannassa + 6 C.Mieleni on kuitenkin iloinen ja valoinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 07:40

heitin Fiina-koiran kanssa lenkin, sataa ripsutteli vettä ja taivas aivan harmaana.
lämpöasteita +3C. mutta sääprofeetta lupasi kirkastuvan iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 07:52

Huomenta sinullekin, kolealta ilma tuntuu, kova tuuli. Pikkuihmisten kanssa vähän touhua vielä tänään on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:20

Huomenta! Latasin vanhoja Maltan kuvia napsuun.
Eilen kävimme saunassa,senjälkeen tietenkin saunakahvit. Myöhemmin nakit ja lohisalaatti.
Kohtuullisesti kostuketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 09:49

Niin kirkkahasti, kirkkahasti kimmeltää tuo ulappa Airiston.... Verkosta 4 kuhaa, jotka tänään paistetaan. Aurinko paistaa tenun siniseltä taivaalta ja linnut virittelevä laulujaan. On hyvä huomen, kolkassa lounaissuomen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 10:11

Ai ai kun on ihanan lämmin ja kostea aamu.Keitin puuron ja tulimme syömään,ensimmäisen etapin jäkeen.Sahailen mootorisahalla polttopuita metsällä ja selän takia tarvii taukoilla, ettei mene ihan jumiin.Liika on liikaa sillekkin.Eilen oli lammessa lapasorsa joka levähti muuttomatkallaan.Aika kullu liukkaasti kun ulkona on niin ihanaa touhuilla.Saunottu molempina päivinä.Längelmävedessä oli torstaina vahva jää vielä.Taasen Roine ihan sulaa.Kävimme ajelulla siellä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.05.2010 - 11:07

Huomenta. Erittäin pirtsakka olo. Odottelen että sade hellittäisi, pääsisi ulos jotakin touhuamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 12:38

Aamu oli virkeä ja iloinen. En käytä alkoholia, joten mielessä kävi pieni sääli niitä kohtaan, jotka olivat vetäneet päänsä täyteen ja heräsivät kamalaan krapulaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 15:29

Hyvin kylmää vapun jälkeistä säätä on täälläpäin. Ehkä se kevät sieltä pikku hiljaa saapuu, odotellaan kyllä innolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 18:19

Ihmeellistä kyllä vapun jälkeen elämä ihan raiteillaan ja olo ok!Johtunee nuoresta rakkaudesta ja kun kihlauduin 1.5.Otimme kuohujuomaa kohtuullisesti ja oli ihan kivaa.Monta omaa ja toisten vappua olen aikoinaan juopottelulla pilannut mutta ihminen VOI muuttua ja sen tietää kaikki minut oikeasti tuntevat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 14:09

Vappu ohi ja ei tämä maanantai eroitu mitenkään. Ei kiirettä mutta hommaa riittää.
Kaunis päivä Turussa vaikkei mikään helle ole.