Tylsää...Oletko Habossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 10:31

Mukavan rauhallista. Toistaiseksi.
Kyllä, olen habossa, elleivät ole poistaneet kauan käyttämättömänä ollutta tiliäni. Seurasin joskus tyttäreni toilailuja siellä, mutta onneksi ei ollut aihetta puuttua mihinkään.
Jos on tylsää, niin kannattaa panna kone kiinni ja lähteä ulos tapaamaan jokakuta ihan livenä.
Hauskaa Vappupäivää! Kyllä se siitä lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 10:26

Ei ole tylsää,enkä ole habossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 10:34

En ole habossa ja ei ole minulla tylsääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 10:44

Ei neljään vuoteen haboissa, eikä ole tylsää, lähden ytävieni kanssa vappuretkelle. Sääkin näyttää kirkastuneen vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2010 - 10:50

Ei ole happoja kertynyt eilisestä.
Oikeasti. En ole siellä, tämä Napsu on riittänyt vallan mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 11:52

Olin ennen habbossa ja se on surkee paikka joka on niiin syvältä! Eikä minulla ole todellakaan tylsää, ainakaan siksi että en ole habbossa<3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 12:49

Napsu ja PointShop riittävät minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 00:28

Hyvin vilkas on päivä tänään ollut. Tapaan ne tylsyydet karistaa kannoiltani. En ole Habossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 09:14

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy..... En ole Habossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 19:50

tylsäks kun käy on aika vaihtaa maisemaa