Millä lisukkeilla söisin baskerini?

Löin vetoa miheni kanssa jäidenlähdöstä korkkitehtaanrannasta ja veikkasin,että lahti on vielä vappuna jäässä,kas sehän onkin sulana ja minun pitää nyt syödä baskerini.

Avainsanat: korkkitehtaan ranta sulana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 11:32

leikkaa vaikkapa wieninleikkeen muotoisia leikkeitä,
tee moninkertainen leivitys, paista rapeaksi.
hyvin maustettuna saattaisi miehesikin erehtyä sitä baskerileikettä syömään,
kunhan ensin parit aperitiivit ja snapsit olet hänet viekoitellut maistelemaan.

Kysyjän kommentti

Sain monta neuvoa,miten syön baskerini,mutta sinut valitsin parhaaksi ja se on saletti,olethan ystäväni kuitenkin.Mieheni sanoi,et ei tarvitse syödä baskeria,jos lupaan olla kiltti tämän loppuvuoden ja minähän lupasin.Sanoin kyllä hänelle,et on eriasia luvata ja täyttää.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 10:26

Silppua se niin pieniksi kuin voit (jos säännöt sallivat) ja sekoita se vaikka italianpataan.
Mausteita voit lisätä maun mukaan. Ohenna keitosta etelä-afrikkalaisella merlot Sediba viinillä, joka on myös oiva ruokajuoma tuossa tilanteessa. Kannattaa ostaa 1,5 litran pussi saman tien.
Hyvää Vappua ja ruokahalua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 10:41

ketsuppia ja majoneesia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2010 - 10:48

Leikkaa se ihan kapeiksi suikaleiksi ja tee siitä tippaleipä. Hieman kun ripottelet tomusokeria pintaan ja laitat sen muiden tippisten kanssa tarjolle, niin saattaa miehesi syödä sen itse vahingossa. Jos nyt kuitenkin joudut sen itse syömään, niin otta kunnon hörppyjä simasta sen kanssa kyytipojaksi - maistuu varmasti hyvälle. Hi, hi. Mitäs menet lyömään vetoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 10:49

Vanijakastike vaahdotettuna ja silputtu baskeri sekaan on nyt POP.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 11:11

Kyllä se on silputtava niinkuin sipuli silputaan.Muuten jää suolistoon tukkeeksi.Keksi joku liukas kyytipojaksi.Aika koitos sulla edessä.Koita tarjota jotain muuta korvikkeeksi.Säästyt paskerin syönniltä.
Paskerikin on hyvillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 12:50

HP-kastike on oivallinen, hiukan voimakas lisuke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 14:44

Jäätelön kanssa,mielikuvitusta käyttäen musta baskeri menee salmiakista.Bon appétit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 00:31

Hertsi leijaa! Nyt mielikuvitus liikkeelle, toivotan vain Bon Appetit!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 07:29

Jäätelöä mie ehdottaisin myös. Kunnolla kermavaahtoa ja masikkahilloa päälle ja vielä voisit laittaa kinuskikastikettakin. Otan osaa, baskerin syöntiisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 09:13

Vai baskeri. Toivottavasti ei ole hikinen. Valmistappa itsellesi ja miehllesi baskerikiusaus. Ei varmaan huomaa ja syö puolet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 14:19

Silppua baskeri yleiskoneen vihannessilppurilla, mausta sitten tuliseksi mm chilillä ja tabascolla ja hauduta tovi ja toinenkin. Palanpainikkeeksi voisi tässä tapauksessa suositella jotain prosenttipitoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:22

Tee siitä uuniruokaa. Uuninlämmössähän tunnetusti ruoka kuin pehmenee ja muhevoituu.

Lisätty: 03.05.2010 - 10:50

korjaan: .... ruoka kuin ruoka....