Hauskaa Vappua kaikille napsulaisille ja nyt sitten ylös ulos ja marssille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 10:03

Hauskaa vappua myös sinulle Sulkkis,ihmettelin jo,missä sinä luuraat,kun ei sinua ole näkynyt napsussa.Lähdemme katsomaan keskustaan,että marssitaanko siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 09:38

Kiitos toivotuksesta sitä samaa itsellesikin. On vähän kurjaa marssia, kun vettä pudottaa kuin aisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 10:05

Hyvää Vappua sinullekkin vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 10:33

Hyvää Vappupäivää myös sinne "ulkosuomeen"!

Minä taidan piiloutua mökille, ellei sitten katto ole romahtanut, kun en uskonut ministeriä ja mennyt lapioimaan lumia katolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 10:33

Wappua sinnekkin.Jätän marssimisen väliin.Siivous ja pyykkipäivä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2010 - 10:44

Onpa hienoa kuulla sinustakin pitkästä aikaa, kiva että tulit moikkaamaan. Oikein hauskaa Vappua myös sinulle. Vietetäänkö Tallinnanmaalla Vappua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 11:12

Ikiihanaa vappua kaikille ympäri maapalloa.Suomi-Finland

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 12:54

Hauskaa vappua Sinullekkin. Marssimisen jätän aatteen kannattajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 14:44

Hyvää vappua sinullekin, en ole koskaan käynyt marssimassa ei ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 15:04

Hauskaa Vappua Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 15:41

hyvää vappua sinulle ja kaikille muillekin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 07:31

Vappu oli ja meni. Osin työn merkeissä ja eilen koko päivä siivotessa kesämökkiä. Vielä jäi siellä pihan haravointi jäljelle. Rantasaunan löylyt olivat makoisat ja jäiden lähtöä katsellessa meni vappuilta. Iloista kevättä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 09:09

Mökillä ollessa kuuneltiin asiaankuuluvaa musiikkia marssi mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 09:06

Lycka till marssijoille, ei kuulu tapoihin! Kylmää oli olla ulkona meren äärellä, marssi sisätiloihin ilman punaisia lippuja oli sen päivän yleisin marssi meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2010 - 19:49

eipä löytynyt tänä Vappuna sopivia marsseja joihin osallistua tai edes katsella, muuten Roomassa oli kesäistä ja mukavaa