Uuno Turhapuron kotiosoite, mainitse yksi.

Uuno on asustellut ympäri helsinkiä, kun elokuvia on filmattu. Tiedätkö yhtään osoitetta missä näitä leffoja tehtiin.

Mutta älkää laittako Timpan osoitetta tähän jos satutte tietämään. Tämä ei liity Timppaan vaan oikeaan Uuno Turhapuroon.

Avainsanat: uuno turhapuro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 10:05

Uuno muuttaa maalle elokuvaa tehtiin ainakin Viikinäisten kartanossa, sijaitsee Heinolan Lusin kylässä.
osoite on Viikinäistentie 203 A 19210 Lusi.

Lähteet:
Tämän minä googlasin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 08:56

Eniro henkilöt;
Hakusi uuno turhapuro ei tuottanut osumia Henkilöt-haussa.

Vihje
Tarkista oikeinkirjoitus

Spede-Team Oy
Katuosoite: Ilmalantori 2
Postiosoite: Helsinki 24

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2010 - 10:33

Yksi on kuvattu Saaren kartanossa:
www.ess.fi/upload/document/2...ntsala.pdf
Kalliossa, Fleminginkatu 5 - 9:n sisäpiha on Uunon kotimiljöötä.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 14:58

En viitsi mainita mainita osoitteita niin Napsulaisilla on vähän etsimistä

Lisätty: 01.05.2010 - 16:19

mainitsen kuitenkin yhden paikan. Uuno Epsanjassa on kuvattu Marbellan maisemissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:59

Suomen sotaväki. Armeijan harmaissa asusteissa. Taisi olla Parola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2010 - 14:13

Muistaakseni Uuno on seikkaillut Santahaminassakin, vaan ei siellä asunut kuitenkaan.