jokos teillä on joulusiivous aloitettu?

kuulutko niihin joiden on hössötettevä kaikesta mahdottomasti ennakkoon, vai uskotko viimetipan ihmeisiin?

Avainsanat: joulusiivous hössötys ennakkoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 13:03

Parin päivän päästä voi sanoo, että jouluun on enää kaksi kokonaista kuukautta, joten kaipa se pitäis, yleensä se jää aikomiseksi ja sitten viikkkoa ennen joulua kauhee tohina.
Mutta voisihan sitä alottaa esim. kaappi kerrallaan siistiks -systeemillä, niin ei tuntuis niin urakkahommelilta, joskus näin tehnytkin ja kaapit kun pysyykin sit suht siisteinä sinne
H-hetkeen asti, mut noin niin kuin yleissiivous huushollissa (se näkyvämpi) kannattanee jättää sinne asti et tietää varmastti pysyvän puhtosena jouluaattoon asti ainaskin.

Lähteet:
kokemuksen syvä rintaääni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2008 - 10:07

Joulu on joka päivä.
Siis on aloitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 10:20

Ei ole aloitettu, joulusiivous vasta muutamaa päivää ennen joulua. Muuten täällä kyllä siivoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 10:47

Joulu tulee joka vuosi yllättäen, kuten suomalaisille liukkaat kelit. Hössötetään sitten lähempänä joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 11:20

Voi Vähäviisas sun kysymyksiäsi.En siivoa jouluksi,kuin suurimmat peet pois.Laitan niin paljon krääsää ympärille,ettei ketään huomaa,jos on vähän paskasta.
Mutta joululahjoja hommailen jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 17:22

ehen oo viel mitään jouluhössötyssiivousta alottant. ja en mie sen paremmin puunaa ja hinkkaa paikkoja, ku ihan normaali siivouspäivänäkään. ehkä vähän paremmin ja tarkemmin pölyt pyyhin kaapien ynnä muitten päältä. matot vaihdan talvisempiin ja ehkä jouluisempiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 20:47

sitten siivotaan aaton aattona joulusiivous