Oletko yksin ja yksinäinen - juuri nyt?

Avainsanat: yksin yksinäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2010 - 00:35

Yksin olen minäkin.
Enkelikin on nukkumassa. Yksinäinen en silti tunne olevani. Yksinäisyys on joskus jopa ylellisyyttä. Viimeksi olin ihan yksin pian kolme viikkoa sitten. Yksi ilta omaa aikaa ei tee pahaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 23:53

Yksin mutta en tunne itseäni yksinäiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 00:05

Yksin minäkin olen, mutta tiedän ainakin Ida ja Timppa valvovat. Ja taivaan enkelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 02:05

Voihan Ida onhan meitä kavereita...vaikka joskus mieli masentuu,,,,Kyllä iloa löytyy elämään..vaikka joskus tuntuu katkeralta....Aina saa napsusta iloa...vaikka ei jaksaisi siellä joka hetki olla..
Voihan sinä pirtsakka Ida...kun jaksat aina olla iloinen..Meidän ihana lemmikki...
Ja tämä on totuus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 02:59

En ole yksin enkä yksinäinen. Mutta vapun yötä yksin valvon teidän seurassa. Kaikille teille kaunista vapun aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 04:54

Minäkään en ole nyt yksin - mieheni touhottaa matkallelähtövalmisteluja ja kaksi kissaa kummastelee, että mikä meininki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 06:47

Yksikseni hörpin aamukahvia, mutta en koe olevani yksinäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:48

Aamukahvilla olemme mökillä mustarastaan laulua kuunnellen.