Kuntosalilla käydessä, onko pakko mennä suihkussa käymään?

Jos ei kehtaa? Kuitenkin vielä kuntosalin jälkeen reippaillen ja sauvakävellen kotiin.

Avainsanat: kuntosali sauvakävely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 17:44

Treenien ja harjoitusten jälkeen aina tärkeää peseytyminen.Se kruunaa sen hyvän olon mikä tulee siitä kuntoilusta.Se on eriasia jos ei kehtaa mennä porukoissa .Menee siellä missä on hyvä peseytyä rauhassa. Ei sen tarvitse olla yleinen tila. Kuonaaineet lähtee liikkeelle kehossa ja kannattaa ne pestä aina pois iholta,pesunainetten kanssa.Puhtaus on puoliruokaa.Pakteerit kaikkoaa.Vähän hyvää partavettä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 17:39

Eihän siihen kukaan pakota. Ja mitä hyötyä siitä todellakaan olisi jos vielä sen jälkeen on hikoilua edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 19:15

KUNTOSALI tuo mieleeni Mummon peruna pellon. Naapurin Papan lumityöt. MENE SINÄ KUNTOSALILLE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 20:13

Ei salilla ole pakko käydä suihkussa, kun kerran reippailet vielä kotiin asti. Niin käy sitten kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:13

Jos sie viel sen salil käynni jälkee reippailet, nii mää ihmees vast kotona pesul. Joha sie kuivatat nahkais, jos sie käyt salil ja sen jälkee suihkus ja sen jälkee viel reippailet, ni pesulha siu pittää päästä kotonakkii... Voi hyvä ystävä... koton vast.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:24

Ei ole kenenkään pakko mennä,,,mutta minä käyn aina saunassa kuntosalin jälkeen,kun siihen on mahdollisuuus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 03:00

Käyt sitten kotona, jos kerran kuitenkin hikoilet uudestaan kotimatkalla. Mä käyn itsekin mieluiten vasta kotona, jos olen ollut jumpassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 17:09

Eihän se pakko ole, jollei säännöt määrää. Ja itsehän Sinä sen tiedät, tee niinkuin mielesi on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:29

Ei suihku pahitteeksi ole. Itse menisin kyllä, vaikka ei pakko olekaan.