Miksi minun pitää panostaa enemmän ulkonäkööni kuin älyyni?

Avainsanat: ulkonäkö äly panostaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 16:00

Olikohan se jotenkin niin, että miehet on tyhmiä mutta ei sokeita.

Kysyjän kommentti

Yes, hyvä. Noinhan se on, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 13:29

Ehkäpä älysi on jo huippukunnossa, mutta ulkonäössä jotain pientä fiksaamista....kuten kaikilla muillakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:44

Niin. joskus seisomme kokovartalopeilin edessä ja tutkimme näkemäämme, mutta harvemmin sitä
seisahdutaan miettimään onko pääkopassa kaikki kohdallaan. Taas tuli mieleeni jonkun laulun pätkä
"rupsahda rauhassa rakkaani". Tyydytään siihen sitten ja ne urat ja vaot kasvoisamme kertovat vain viisaudesta.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 17:28

Edellin oli oivallus.Kyllä se paljolti iästäkin kiinni. Itse katselin peilistä ennen, miltä näytän. Enään en ,hyvin harvoin.Ajattelen että saan kelvata aitona itsenä.Joskus katson kuinka pitkäksi viiksikarvat on kasvanneet ja ajan pois.Heti niistä huomautetaan jos en aja.Karvat tunkee joka paikasta .Onhan yleinen olemus siitiytymistä.Kiva katsoa kauniistipuettua ja laitettua ihmistä.Nuoremmalla iällä se oli tärkeetä,hormooneilla suuri tekijä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 20:37

Huoliteltu nainen on aina kaunis ja edustava, kuten Idakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 21:35

Kissanainen vastasi juuri niin, kuten vitsissä vastaus piilee. Ehkäpä pitäisi lukea, että totuudessa vastaus piilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 02:27

Voihan Ida olet ihana ulkonäöltäsi...ja järki juosee kuin partaveitsi..
Ei tarvi panostaa kumpaankaan...olet sellainen söpöliini pitkäkutri...että melkein kateeksi käy....kun minä olen taas tällainen kynitty kana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:13

Tuntuisi siltä, että sinulla on jonkinlainen harhakuvitelma noista kummastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 11:05

Miten älyyn voi panostaa, sehän on olemassaoleva asia johon itse ei voi vaikuttaa.
Ulkonäköön voi sen sijaan panostaa ja täytyykin.
Mieti noiden sanojen merkitys ihan pohjamutia myöten, googlettaminenkaan ei auta tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2010 - 18:30

ei pidä jos et sitä itse tarpeelliseksi katso

__

"Miten älyyn voi panostaa ...... Mieti noiden sanojen merkitys ihan pohjamutia myöten"

sanottiin edellisessä vastauksessa,
todella käy sääliksi jos vastaaja itse on miettinyt ja uskoo noin,
ei pitäisi kenenkään olla noin masentunut ja toivoton