Käytätkö huomenna vappuna ylioppilaslakkia, jos sinulla sellainen on?

Avainsanat: yo-lakki vappuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 10:58

Eipä ole ylioppilas lakkia eikä myöskään alioppilas alkkia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 10:06

Lakki on pakattuna kellarissa. En ole käyttänyt vuosiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:21

Ei ole lakkia, ei ollut tilaisuutta päästä oppikouluun aikanaa. Sen sijaan kultainen sormus on ammattikoulutukseni merkkinä. En käytä sitä.

Lähteet:
oma toteamus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:40

Käyttäisin, jos sellainen olisi. Käyttäkää te joilla sellainen on. Vappu ei tunnu muuten Vapulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 11:56

Ei kiinnostanut koulunpenkillä istuminen nuorempana, joten hankkimatta jäi vaikka opettaja olikin toista mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:07

Ei ole lakkia. Muuten kyllä on lunta "katolla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 12:38

En käytä, olen maalla eikä siellä ole tapana pitää valkoista hattua vappunakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:14

Kerran on tainnut olla päässä koulun jälkeen.
Kovin tuntuu jääneen pieneksi. Onko lakki kutistunut, vai pääni pöhöttynyt? ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:20

Lakki on varastossa. Joten en käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 14:21

Tuntuu Wappu vapulta ilman lakkia!!Humppavuosina unohtunut vappukarkeloissa jonnekin,tuskin muutenkaan kehtaisin peittää kutreja B-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 14:32

Minulla on tuo lähihoitajan lakki, mutta ilman sitä aion mennä kesämökkiä siivoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 15:55

En tiedä mitään kauheampaa näkyä kuin joku kellastunut yo-lakki päässä vanhoilla ihmisillä. Itselläni on sen sortin koulu käymättä, mutta en pitäisi lakkia vaikka olisikin sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 18:07

Laitan päähäni vappu tötterön .Se on makeen näköinen tötsä.Oikein kirjava.Tyttäreni käyttää valkolakkia kun on nuorempi sopii paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 21:28

Lakki on, mutta en muista missä. Taitaapi tulla lähinnä pipokeli tänne itäiseen provinssiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 22:42

Lakki on ja viime vuonna tuli käytettyä kun tytär pääsi ylioppilaaksi. Tuntui juhlavalta. Mutta en taida tänä vappuna enää viitsiä kun ei ole mihin mennä se päässä. On hiukan omalaatuinen olo istua se päässä täällä kotona ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 02:32

Ei ole edes tullut hankittua ylioppilalakkia....Vai pitäisikö mennä naamiaisiin,ja sonoa pojalla annas lakki äitimuorilla lainaksi..
Leikki leikkinä ja pois pylly tyynltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 03:04

En ole käyttänyt yloppilaaksi päästyäni. Musta se on vähän turhan itsensä korostavaa, mutta vanhemma polven päähän se sopii.