Oletko tänään silmät sikkurassa simasta vai jostain aivan muusta?

Itse pysyttelen kirkassilmäisenä,en edes simaa juo,kun sitä en tehnyt.En kuitenkaan ole tiukkapipoinen,pitäkää oikein hauskaa ja pitäkää myös huolta toisistanne.

Avainsanat: vapun aika kesäaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 09:27

Pikasima saattaa aiheuttaa tilapäistä silmän kirkastusta tai sitten ei. Testattu on, että jos syö paljon nakkeja ja perunasalaattia voi tulla pää kipeaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 08:50

En ole tiennytkään että simasta menee silmät jotenkni sikkuraan. Yksi kotisima pullo, kaupasta ostettu, odottaa jääkaapissa. Silmät ei ole sikkurassa lainkaan, eivät tapaa olla koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:50

illalla voi mennä silmät sikkuraan parista lasillisesta punaviiniä. Toistaiseksi on simmut kirkkaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:03

Silmät saattaa olla sikkuralla,koska heräsin turhan aikaisin tätä aamuna,eikä uni jatkunut niinkuin yleensä.Nyt taidan lähteä hommailemaan vappumakkaroita,ipllä ehtii ottaa nokoset.
Kokeillaas,saako aikainen lintu makkaraa B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:14

Eipä ole minullakaan juotavana kuin prosentitonta mehua. Silmät ovat sanan varsinaisessa mielessä sikkurassa, sillä uni ei heti jostain syystä tullut.
Nyt on uusi päivä ja kujeetkin uudet. Sinullekin vappumieltä, iloista sellaista.
Nyt on jo sen verran ikää, että mielellään katselee nuorten iloitsemista. En ole siitä
pahoillani, kun ei särjetä paikkoja ja murjota ihmisiä.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:29

Fiinan kanssa pitkällä lenkillä aamutuimaan,
huuberista ei tule sivuoireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:50

En juo simaa, enkä alkomahoolia, joten silmät kirkkaina otetaan vappua vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:49

Odottelen parempaa keliä, jos sitten saisi silmät sikkuraan ajoviimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 11:50

Silmäni menee sikkuralle ainoastaan kutomisesta tai ruudun tuijottamisesta. Hauskaa valpuria!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:06

Eivät mene silmäni sikkuralle koko vapun aikaan. Simaa kyllä otan, välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 15:44

Minulla on aina silmät sikkurassa. Mutta jos ilolientä ottaa, niin silmät sen kun kirkastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 18:09

Ensimmäinen simapullo kaksistaan juotuna ja ei yhtään ole silmissä mitään tunnetta sumentua.
Aika hyvää simaa oli ja paksua.Nyt täytyy mennä laittaan sauna kuumaksi. Puun kantoon ja hakkeita hakemaan.Pirskahtelevaa simaa.