Hyvää vapunaattoa kaikille napsulaisille.Minkälainen sää on paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa on pilvistä,mutta nyt ei ainankaan sada ja lämmintä on + 6c.Pitää lähteä katsomaan,kun fukseja uitetaan.vesi on kyllä kamalan kylmää,mutta armotta vain hyiseen kylpyyn.

Avainsanat: ylioppilaat työläiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 14:35

Sateista ja sumuista Pohjois-Savossa. Iloista vappuaattoa kaikille, Juuri pääsin vapaalle. Huiskis haiskis ja henkselit paukkuu.

Kysyjän kommentti

Vappu tuli ja meni ja mukavaa,että siulla oli vapaata työstäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 07:56

Pilvistä on täälläkin , lämpöasteita 6, hyvää vappua kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 07:58

Hyvää alkanutta aattopäivää sinullekin.
Aamu on valjennut selkeänä yöllisen sateen jäljiltä. Lämpötila tähän aikaan aamusta +6,2 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:19

sumppunen ei auringost tietoakaan , mutta ei haittaa silti pidetään hauskaa vappua eikös , myöskin sinulle kisuliäippä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:32

Vappua!+5,suhmuraista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:46

Kello on 8.45. Ilma kirkastumassa ja auringonsäteitäkin on havaittavissa. Lämpötila 9,3 astetta. Tämä kaikki lounaissuomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:47

Sateinen, sumuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:51

Aamusta on hieman utuista, lämpötila +8 klo 06.30. Näin pääkaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:06

Vramaan pitää Ahmat12n säätiedotus täällä keskustassakin paikkansa,sateista,sumuisen harmaata ja ei kovin lämpöstä(havainto lehteä ottaessa),mutta ehtii tapahtua vaikka mitä päivän aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:23

Sää on pilvisen harmaa,lämpöasteita on 10. Ei siis onneksi ole kylmää. En ole kuunnellut mitä lupaa, sillä minä en mene mihinkään ulkojuhliin, mutta saisihan se kiva ilma juhlijoille olla. Muistan yhden vapun, olin Linnanmäellä lippuja myymässä vapunaatona vai oliko päivä, räntää tuli taivaan täydeltä, mutta kyllä siellä lapsilla oli hauskaa ei sää ollut esteenä.

Lähteet:
oma muisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:52

Ahmat12 ja PateT säätiedotukset pitävät Helsingin kohdalla edelleen paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:45

Sumuinen, vai oliko ne minun silmät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 11:05

Samaa myös sinulle toivotan.Sateinen ja uskvainen on sää täällä Jämsänkoskella ainakin tällä hetkellä,voi olla vaikka koko päivänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 11:49

Huomenta vain kysyjälle ja hyvää Vappuaattoa sinnekin. Täällä meillä on pilvistä ja 8º :tta lämmintä. Sopivan rauhoittava keli juhlinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 15:41

Märkä ja kylmä on sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 17:11

Kiitos samoin.Kouvolassa pilvistä mutta ei sada lämpö +10 astetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 02:47

Aamuta tosi sumuita..ja iltapäivällä satoi vettä...ilta oli ihan aurinkoine..savustimme lohta ja oli tosi ihanaa...