Rakkautta pitää käsitellä järkevästi, alkuhuuma menee aina ohi. Onkohan näin?

Avainsanat: rakkautta pitää käsitellä järkevästi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2010 - 00:22

no jos jatkuva nousuhumala olisi mahdollista,
niin sitten kait alkuhuumakin voisi jatkua ikuisesti,
mutta kaikessa yksinkertaisuudessani en osaa uskoa kumpaankaan

- se maanantai tulee joka viikko -

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 03:25

Näin se vaan menee. Alkuhuuman jälkeen näkee totta vai tarua ja mikäli tuntuu todelta niin silloin se vie mennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 06:45

Jotkut hakee vain sitä alkuhuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 07:35

Kokemuksesta tiedän että alkuhuuman jälkeen se rakkaus tulee, ja on syvempi tunne mitä se alku kiihko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:15

Minä olen varmaan sivuuttanut alkuhuuman kiihkon, taisin loikata rakkauteen suoraan ja se kesti
40 vuotta. Yhä vieläkin se säilyy rakkautenani, vaikka en voi sitä osoittaa mitenkään.Muistoihini on jäänyt ruusut kukkimaan ja sekin on rakkautta.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:25

Rakkaudella ja järjellä ei ole mitään tekemistä keskenään,kun rakastuu,menee järki ja se tunne ohjailee ihmistä miten haluaa.puhun tässä vain omasta tuntemuksesta.Minunkin rakkaus on kypsynyt ja muuttunut syväksi kiintymykseksi.Hyvä näin,enää en jaksaisi olla jatkuvasti rakkauden panema.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:42

Alkuhuuma on pikemminkin ihastusta. Rakkaus kehittyy ajan myötä ja on monimuotoisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:52

Alussa on rakastumisen huuma ja silloin on aivot narikassa ja tunteet täysillä. Jos hyvin käy, rakastuminen muuttuu ajan myötä todelliseksi rakkaudeksi, joka on vieläkin ihanampi asia kuin se rakastuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:53

Kun rakkaus oikein riehuu järki siitä menee. Tuskin on kohdallani palautunut koskaan täysin. Järkirakkautta ei ole minun mielestäni olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:10

Molempi parempi,puolet alkuhuumeen myrskyä ja puolet rauhallisempaa rakkauden satamaa,siinä ristiaallokossa on kiva seilata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:28

Alkuhuuman jälkeen tunteet syvenevät ja muuttuvat rakkaudeksi, jos näin on tarkoitettu. Joskus huuman mentyä ohi huomaakin, ettei se ollutkaan kuin pelkkää ihastumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 11:33

Rakkaus alkoi kuplavolkkarissa purukumia jauhaen, rakkaus päättyi tilipäivää odotellessa ja silakkapihviä syöden.

Lähteet:
Muistikuva runosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 15:29

Kuulostaa jo ihan hullulta yhdistelmältä. Ei sellainen voi toteutua. Vaikka se huuma ohi meneekin, mutta että pitäisi rakastaa järkevästi, mahtaisi olla tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 07:32

Minä hyppäsin heti huumaan kun olin vielä lapsi.Se on kantanut tännepäiviin asti.Samalla pojalla ottajia olisi varmaan ollut.Kerkisin ensin oman lempeni jakamaan hänen kanssaan.Lapsiakin on syntynyt 2 poikaa ja tyttö jotka aikuisia.En ihanampia asioita tiedä.