Jokaiselta vappuvitsi tai jokin kevääseen sopiva sanonta?

"Katso", sanoi mato toiselle. " Noi harrastaa ryhmäseksiä". "Höh, hanki silmälasit", sanoi toinen mato. "Nehän on tippaleipiä".

Lisätty: 29.04.2010 - 21:01

Vai, että huomenaamuna paplarit päässä töihin...hei, mutta minulla ei ole enää papiljotteja. mikäs sitten neuvoksi, ciby ja pojat?

Avainsanat: vappuvitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 21:54

Kelpaakohan tämä näin melkein vappuna, Alepan kassa kysyi Äpyjä kauppaavalta teekkarilta "Mitä eroa on miehellä ja teekkarilla? No, tietenkin se, että miehen mulkku roikkuu tupsusta"

Laitan nyt toisen vähän kepeämmän:

Kuuletko, kuinka kiitostaan virittää kaikki maa
Kuuntele meren pauhinaa aaltojen kuohuntaa
Kuuntele puron solinaa
Talvi pois huuhtoutuu
Keväästä kertovat leivoset
Peipposet visertää

Miksi ei mekin kiitettäis joukossa
tuulien nyt
Eikö nyt aihetta riittäisi
Annetaan auringon kurkkia
lempeys katseessaan
Häpeän pimeitä nurkkia
ei ole ollenkaan

Lähteet:
Minulla on vanha vitsi ja runovihko tallella, en tiedä alkuperää.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos hyvästä vappuvitsistä ja ihanasta kevätrunosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 20:51

ööö..en keksi mitään...

Lähteet:
Kaunis maisema, Ihan toisenlaisena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 20:53

Eräs nainen astui linja autoon savon sydänmailla koira sylissään.Savolaisukko kysyy.Mitä rotua tuommoinen koira on .Se on apinan ja savolaisen risteytys.Nainen vastaa napakasti.No sehän hauskaa.Sittenhän se on sukua meille molemmille ,ukko antaa takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 20:58

laita aattoaamuna paplarit päähän ja aina kun otat paukun laitat sen paplarin sihen lasin viereen, kun kaikki palrit ovat pois hiuksista onkin tukkasi hyvän näköiset ja eikön pehkuihin , muuhun et varmaankaan kykene :)) tämä on kyll'ä hyvä, mut kun en muistanut niin sävelsin oman version , joka on aika pohjanoteeraus .. joo-oo tiedän ei naurattanut :))
Kaikesta huolimati napsulaisille kaikkille oikein hyvää ja lystikäst VAPPUA täält ranikolta t. ciby & pojat otto ja punapää onni :)

Lisätty: 29.04.2010 - 21:19

teeppä teflonist kääryleet laita vaikka nakkisisään tai jos isoja "PAPLAREITA " niin vaix grillimakkarat sihen kääreeseen ja hiuksiin .. ei ole mitään syytä olla vappuaattona ilman kiharoita eihän ? :)) vois sinun asiakkaatkin huomata jotain uutta luukkia sinulla .. nauraa kippuras :))

Lähteet:
oma mielikuvitus :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 21:12

Mitä dementiapotilaat laulavat jouluna ?
- Koska meillä on joulu?

May Day divertimento

Lähteet:
tien päältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 21:18

Kevät tuli
lumi suli
purot lauloi
puli puli!

Mulla on muutama ns.viemäriputkipaplari,ne päähän ja paukkua naamaan,
ei pääse känniytymään,ainakaan pahasti...B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 21:59

Mie oon pihtari, saat vasta huomenna...

Lisätty: 30.04.2010 - 13:22

No niin:

Mitkä ovat ne sienet, joista teekkaripoika tykkää erityisesti vappuna?
Kääpä ja tatti; tarkemmin sanottuna ryypätkääpä ja naitatti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 22:09

Eri kansallisuuksista koostuva pöytäseurue oli tullut ravintolaan vappua
juhlimaan. He kukin tilasivat lasillisen viiniä, mutta kun viinit
tuotiin, he huomasivat, että jokaisessa lasissa oli kärpänen.
Ruotsalainen vaati uutta viiniä samaan lasiin.
Englantilainen vaati uutta viiniä uuteen lasiin.
Suomalainen otti kärpäsen viinistä ja joi viinin.
Venäläinen joi viinin kärpäsineen.
Kiinalainen söi kärpäsen, mutta jätti viinin juomatta.
Juutalainen pyydysti kärpäsen ja myi sen kiinalaiselle.
Romani joi kaksi kolmasosaa viinistä ja vaati sen jälkeen uutta viiniä.
Norjalainen otti kärpäsen ja lähti pyydystämään turskaa.
Irlantilainen jauhoi kärpäsen viinin sekaan ja lahjoitti juomansa
englantilaiselle.
Amerikkalainen haastoi ravintolan oikeuteen ja vaati 65 miljoonan
dollarin vahingonkorvauksia henkisistä kärsimyksistä.
Laihialainen tarttui kärpästä kurkusta ja karjui:- Ny jumalauta
oksennat kaikki minkä joikkin!
Pohojalaanen väitti, että son remarien juani ja pisti tarjoilijaa
puukolla ilikiästi. Ei myöskään juonut viiniä koska son homojen
hommaa ja ihmetteli mihinä se tilattu kossu viipyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 23:16

Jospa tehtäisiinkin possutesti Vapun kunniaksi.

POSSUTESTI

Tässä vimosen päälle luonnetesti, menee ohi kaikkien muiden!

Tarvitset vain kynää, paperia ja max. 2 minuuttia; saat tietää paljon itsestäsi...

1- Ota puhdas paperiarkki ja piirrä siihen possu

2- Älä katso tuloksia ennen kuin olet piirtänyt possun, siis oikeasti: piirrä nyt se possu!!!

3- ÄLÄ KURKI VASTAUKSIA ENNEN KUIN OLET SAANUT POSSUPIIRROKSEN VALMIIKSI!!!

Okei, onko valmista?

ANALYYSI SINUSTA PIIRROKSEN PERUSTEELLA:

Jos olet piirtänyt possun paperin yläosaan:
- olet positiivinen ja optimistinen.
- keskiosaan: olet realisti.
- enimmäkseen alalaitaan: olet pessimisti ja sinulla on taipumusta nähdä Asiat turhan negatiivisena.

Jos possu katsoo
- vasemmalle: arvostat perinteitä, ystävät ja perhe ovat tärkeitä ja muistat aina tärkeät päivämäärät (synttärit, hääpäivän,....)
- oikealle: olet innovatiivinen, aktiivinen, ulospäin suuntautunut, etkä juurikaan keskity perhe-elämään ja unohdat liian helposti "tärkeät" päivämäärät
- suoraan eteen/katsojaan: olet suorasukainen, pirullisen ironinen etkä karta hankalia keskusteluja.

Jos olet piirtänyt paljon yksityiskohtia olet analyyttinen,kärsivällinen ja epäilevä.
Jos et ole uhrannut aikaa yksityiskohtiin, olet suurpiirteinen, tunteellinen, jopa herkkäuskoinen, et kovinkaan järjestelmällinen ja otat paljon riskejä.

Jos piirsit vähemmän kuin 4 jalkaa, olet epävarmassa elämänvaiheessa tai koko elämäsi on aina jatkuvassa mullistustilanteessa)
Jos piirsit 4 jalkaa, olet itsevarma, itsepäinen ja pidät kiinni suunnitelmistasi.
Jos piirsit enemmän kuin 4 jalkaa, olet idiootti.

Possun korvien koko kertoo kyvystäsi kuunnella muita ihmisiä,mitä suuremmat sitä parempi...

Ja lopuksi, saparo kertonee jotain seksuaalisuudestasi, jälleen kerran mitä suurempi ja kikkarampi, sitä... ...
mitä, saparo unohtui ???

EI, testiä on ihan mahdotonta tehdä uudestaan...

Hauskoja possuhetkiä!!! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 23:22

Anselmi tuli vappuriennoista kotiinsa ja teki ristinmerkkiä.
Miina luuli Anselmin tuleen uskoon retkellänsä.
Näin ei ollut asianlaita. Anselmi vain kokeili onko kaikki OK.
Tarkistus meni seuraavaan tapaan.
Ensin käsi sydämen puolelle. Passi on.
Sitten käsi toiselle puolen. Kukkaro on.
Kosketus nenään. Sormet ei haise.
Viimeiseksi käsi sepalukselle. Vetoketju on kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 01:11

Taisi olla Tosikko-Tiinan vappuheilalla nuo teekkarin eväät, eli kääpä ja tatti. Niistä valmistettiin kaksi ateriaa ensin oli ryypätkääpä sitten naitatti ja lopuksi puistatti.

Miksi ei Muhoksen kannattanut liittyä Ouluun? Bensan kulutus olisi noussut. Kaikkihan tietää, että kaupunki ajossa bensaa kuluu paljon enemmän.

- Miksi naiset panostavat enemmän ulkonäköönsä kuin älyynsä?
- Koska miehet ovat pääsääntöisesti tyhmiä muttei sokeita.

UKK (tuttavallisesti Urkki) sai lukuisilla N-liiton vierailuillaan lahjaksi parikin autoa, hevosen ja myös rotuna meillä harvinaisen venäjänvinttikoiran (borzoin). Tamminiemessä asuessaan hän usein otti mukaan aamulenkille kyseisen koiran. Kaksi laitapuolen kulkijaa seurasi lenkkeilijöitä Seurasaaren pöheiköistä, ja käytiin seuraava ajatustenvaihto: "Mikäs otus se tuo oikein on"? "No sehän on se venäjänvinttikoira. Etkö tunne?", valisti toinen. "Niin, mutta minä tarkoitan tuota koiraa", tivasi siihen avaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:03

Kastemato toiselle:
- hei kato, noi harrastaa ryhmäseksiä!
Toinen mato:
- Hanki lasit, sehän on tippaleipä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 10:54

Osta Viva (Vauxhall) Vapuksi..menee Vappu v..tuiksi.