Mitkä ovat olleet tähänastisen elämäsi noloimpia hetkiä?

Nyt saapi sanainen arkku aueta, jos vaan 'kehtaat' kertoa, mikä on ollut tosi noloa, olet mokannut, tms.? Niin noloo, että tuut muistaan sen aina?
p.s. nimet ja paikan nimet saa muuttaa, tietty

Lisätty: 28.08.2008 - 09:25

Huomenta nimim. lukematon, jos kysyin tähänastisen elämäsi noloin juttu niin eihän se voi olla edessäpäin? (kö?).

Avainsanat: nolo tilanne moka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 20:41

niit on niin paljon, ettei taho muistaa ees kaikkee/ haluu muistaa. yks juttu tapahtu ylä-aste aikoina.. odettelin koulukaverini ja hänen poikakaverinsa kanssa dösää matkahuollossa. mei juteltiin niitä näitä, en tiiä miten se juttu sitten johti yhteen ihmiseen ja mä haukuin sen vähän oudoksi ja pikkasen pläskiksikin. sit se mun kaveri meni punaseksi ja sano, se on matin (nimi muutettu) sisko. eli sen kaverin poikakaverin sisko you no. ja vähäks muo hävetti ja nolotti. opinpahan sen ettei puoltuttujen/ tuntemattomien tai ees tunnettujen kanssa kannata puhua toisten seläntakana ja ainaka pahaa/ haukkua. krääh ku en oikeest tähän hätään muista lisää, vaikka kuinka pistän aivot roksottamaan. plääh : )

Lähteet:
muistojen syövereistä- - kansiosta nolot jutut ; )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.08.2008 - 22:36

Kun ei millään ilkeä edes tähän laittaa, niin on nolo juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 00:45

Noloin on vielä edessäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 11:25

Näin aivan järkyttävää painajaista,en pystynyt heräämään siitä ja pissasin sänkyyni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:38

yks aamu kun katsoin peiliin, voi että hävetti