Mitä on fytoterapia johon minä olen perehtynyt ?

Minä en halua käyttää tehtaiden lääkkeitä.Tulee aina paha olo.

Avainsanat: fytoterapia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 18:50

www.kotinet.com/timo.haapajo...i/Fyto.htm
tuolla on paljon siitä juttua .. ja kasveillahan on parannettu jo aikojen alusta , jot varmaa tietoa on saatavilla kylläkin .. itsekin uskon kasvejen parantavaan voimaan ... mutta nöyrästi syön kaikki lääkeni apteekinpurkeista mitä lääkäri määrää .. koska vain otettu lääke auttaa uskoisin.. :))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 18:54

Näin sanoo tuo sivusto:
www.koskettavahoito.fi/fytoterapia.php

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 18:57

Näyttää olevan kasvihoitoa.Oletko saanut niistä apua?Joillakin lääkkeillä on kamalat sivuvaikutukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 19:47

Jos halaut tietoa mene google: fytoterapia, on kasvihoitoa.

Lähteet:
Helpoks meni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 19:53

Fytoterapia tarkoittaa kasvirohdosten käyttöä terveyden ja sairauksien hoidossa.

Fytoterapiassa on useita suuntauksia, hoitotapoja ja kasvilääkkeitä, rohdoksia ja valmisteita. Fytoterapiasta on tullut tärkeä täydentävän ja vaihtoehtoisen terveydenhoidon erikoisala.

Lähteet:
www.lkl.fi/index.php?page=1026

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 20:14

Rohtoihmisten poppakonsteja, joita käytellään milloin mitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 20:37

Rohtoja on paljon käytetty ennen muinoin kun ei ollut lääkkeitä.Ainakaan niin paljoa mitä nyt.Mummoni sai omaan vaivaansa helpotusta kun hellillä haudutti mukissa koivun lehtiä.Toinen oli sipulia maidossa.Hautoi isommilla lehti kääreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:49

Luonnonantimista tehtyjä lääkkeitä tarkoittanee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 16:32

Fytoterapia on sairauksien tai terveyden hoitoa lääkekasveilla tai niistä tehdyillä valmisteilla.[

Lähteet:
wiki