Mikä on lesken raha?

Lisätty: 06.05.2010 - 11:46

Olisko raamatussa mainittu aineellisunut?
ropo.ayy.fi/

Avainsanat: rakentamistalouden kerho raha ja talous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 12:05

Vähäviisaan lisäystekstissä on totuus sisällä. Niin se on ollut aikoinaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 10:27

vaikea kysymys kategoriassa "taide ja kulttuuri"
ilmeisesti lesken rahaksi nimetty taulu löytyy jostain

muissa kategorioissa olisi helposti löytnyt esimerkiksi 'lesken eläke' tai 'lesken ropo' ja muita vastaavia

Lisätty: 29.04.2010 - 10:38

no nyt kun nuo avainsanat ilmestyivät mukaan voisi arvailla että kyse on esimerkiksi omakotilalon rakentamishankkeeseen käytetyt lesken (esim. äidin) varat, joista vastikkeeksi on tehty syytinkisopimus, eli muori saa asustella korvauksetta loppu elämänsä talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:48

onko se sama ko lesken eläke ...mut uskon et se on tuo syytinki niinkuin vähänviisas tuon jo viisaasti kertoikin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 11:14

Lesken raha on kun jääleskeksi ja menee uudestaan naimisiin .Tää mies on hiffannut että leskellä hyvät rahat pistämpä tuon lesken pään sekaisin ja Otan nuo lesken rahat käyttööni.Nuin men lasken rahat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 13:33

Lieneekö lesken rahat-asiat taidetta ja kulttuuria, on kait sitten.
Ropo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 14:02

Liittyisiköhän oopperaan, tuleva näytös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 16:56

Tarkoittaisitko nyt Lesken rahalla, lesken ropoa, Mark.12 jakeet 41-42 siitä johdettuna ROPO,joka on Aalto yliopiston Teknillisen korkeakoulun rakentamistalouden opiskelijoiden ammattiainekerho, jonka tarkoitus on koota opiskelijat yhteen.

Lähteet:
google osin